امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
۱۷:۴۱
کد خبر: ۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
تعداد بازدید: ۱۸۴۳
از رئيس جمهور تا وزير ورزش؛
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به مسائلی که از اواخر اسفند سال گذشته اتفاق افتاد، اتفاقاتی که اکنون رخ داد طبیعی بود.
دایی و رحيمي از پرسپوليس رفتندبه­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ علی دایی که با وجود برکناری از سرمربیگری پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حضور یافته بود، گفت: بر اساس قراردادی که داشتم در تمرین حاضر شدم. با توجه به مسائلی که از اواخر اسفند سال گذشته اتفاق افتاد، اتفاقاتی که اکنون رخ داد طبیعی بود. از روزی که من به پرسپولیس آمدم و یا علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه شد، این مشکلات وجود داشت.

وی افزود: سال گذشته چون حرف حق زدیم دنبال این بودند که ما نباشیم، از روزی که امسال تیم را تشکیل دادیم خیلی کارها انجام دادند. به تصمیم آنها احترام می‌گذارم و طبق قراردادم عمل می‌کنم ولی روش، روش غلطی است. آقایان! من از طریق سایت‌ها یا خبرگزاری‌ها سرمربی پرسپولیس شدم و یا به صورت رسمی با این باشگاه قرار داد بستم؟ اگر به قرار برکناری من بود باید نامه یا چیزی به من می‌دادند نه اینکه در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها من را برکنار کنند.

سرمربی پیشین پرسپولیس عنوان کرد: افتخار می‌کنم که دو بار برکنار شدم، یک روز محمود احمدی‌نژاد من را از تیم ملی کنار گذاشت و امروز وزیر ورزش و جوانان. امیدوارم موفق باشند. سرم هم برود، پای حرف‌هایم هستم. این جریانات برای حالا نیست و از قدیم وجود داشته است.

دایی با بیان اینکه دلم برای این فوتبال می‌سوزد، تصریح کرد: کسی که فوتبال را نمی‌داند و صرف اینکه پول دارد و به قول آقایان در وزارت ورزش به 3 تیم تهرانی کمک کرده می‌آید و درباره تیم پرسپولیس تصمیم می‌گیرد. متاسفانه همه چیز برعکس شده است.

وی در مورد برکناری علیرضا رحیمی و انتخاب بهروز منتقمی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اینها از قبل تعیین شده بود و آقایان پیش‌بینی همه چیز را کرده بودند. پرسپولیس روز جمعه بازی دارد و با تمام وجود دوست دارم این تیم نتیجه بگیرد. این تیم 3 بازی پشت سر هم در تهران خواهد داشت و ما بازی‌های سخت را پشت سر گذاشته‌ایم. الان تیم نیاز به آرامش دارد و اکنون دوست ندارم راجع به این تیم صحبت کنم.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: آنهایی که در هفته‌های اخیر علیه من مصاحبه و انتقاد می‌کردند پاداش خود را گرفتند و به آنچه می‌خواستند رسیدند.با این حال من چیز خاصی نمی‌گویم و امیدوارم پرسپولیس موفق باشد چرا که این تیم را دوست داشته و به بازیکنانی که تا همین هفته با آنها کار کرده‌ام، اعتقاد دارم. تیم ما شرایط سخت خود را پشت سر گذاشته و در هفته‌های اخیر از نظر فنی پیشرفت خوبی داشته است. ما حتی در بازی که با تراکتورسازی شکست خوردیم عملکرد خوبی داشتیم.

دایی با بیان اینکه یکسری مسائل هست که در حال حاضر تمایلی به بازگو کردن آن ندارد به دلیل اینکه زمان بیان آن نیست، خاطرنشان کرد: در این 5 ماه من، آقای رحیمی و بچه‌های تیم فشار زیادی را تحمل کردیم. متاسفانه آقایان دوست نداشتند من موفق باشم و هر کاری کردند که تیم نتیجه نگیرد. من فقط از این موضوع ناراحتم که چرا کسی که در کار تراکم و ماده 100 است در مورد من صحبت می‌کند. این زنگ خطری نه برای من بلکه برای تمام فوتبال است.

وی در خصوص اینکه چرا در محل تمرین پرسپولیس حضور یافته گفت: همانطور که من با حکم مدیرعامل باشگاه سرمربی شده‌ام تا زمانی که رسما از سوی باشگاه اعلام نشود، هستم و به کارم ادامه خواهم داد هر زمانی که باشگاه رسما اعلام کند، از سمت خود کناره‌گیری می‌کنم. همانطور که چند سال قبل رفتم و یک مصاحبه علیه پرسپولیس نکردم،  این بار هم می‌روم و مطمئن باشید که یک مصاحبه هم علیه پرسپولیس از من نخواهید شنید.

دایی اضافه کرد: من می‌روم و چیزی نمی‌گویم چرا که عاشق مردم هستم امروز هم به محل تمرین آمدم تا از مردم و هواداران حلالیت بطلبم چرا که ما نتوانستیم در هفته‌های گذشته نتایج خوبی بگیریم و شاید آنها از وضعیت تیم ناراحت و دلگیر باشند.

سرمربی سابق پرسپولیس با طرح این پرسش که کجای دنیا رئیس‌جمهور یک کشور مربی را عوض می‌کند گفت: پولی که امروز به حساب بازیکنان پرسپولیس ریختند چیزی نیست. بازیکنان ما قراردادهای میلیاردی دارند و واریز کردن 20 میلیون به حساب آنها در مقابل رقم قراردادشان چیز خاصی نیست. ما رفتیم شاید با رفتن ما به بازیکنان بیشتر از قبل برسند خدا را شکر می‌کنم که اگر با رفتن ما حداقل بازیکنان به حق و حقوق خود برسند.

دایی که تیمش در 7 بازی گذشته متحمل 3 شکست شده و تنها در 2 بازی به پیروزی رسیده بود با ابراز اطمینان، از موفقیت سرخپوشان در هفته‌های آینده یاد کرد و گفت: مطمئن هستم این بچه‌ها موفق خواهند شد و از تماشاگران می‌خواهم دایی را فراموش کنند و تنها به حمایت از تیم پرسپولیس بپردازند.

وی به انتقاد از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پرداخت و گفت: این سیستم و کاری که می‌کنند درست نیست با این حال به آقایان تبریک می‌گویم که پاداش مصاحبه‌ها و مطالبی که علیه من عنوان می‌کردند گرفتند.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تاکید بر اینکه گذشت زمان خیلی چیزها را نشان خواهد داد، گفت: آقای رحیمی مردتر از چیزی است که فکرش را می‌کردم ایشان خیلی بزرگتر از افرادی است که ناگهان به فوتبال و ورزش آمده و ادعای مدیریت می‌کنند.  تعداد افرادی چون آقای رحیمی در کشور ما به اندازه انگشتان یک دست هم نمی‌رسد و جا دارد که از ایشان به خاطر حمایت‌هایی که از تیم در هفته‌های اخیر داشتند تشکر کنم.

دایی همچنین خاطرنشان کرد: از امروز به عنوان یک هوادار تیم پرسپولیس را تشویق می‌کنم و امیدوارم این تیم موفق باشد همانطور که گفتم روزهای سخت ما تمام شده بود و تیم انسجام و هماهنگی خود را به دست آورده بود.

دایی خود را یک مربی حرفه‌ای و مطیع باشگاه خواند و در پاسخ به این پرسش که آیا این نحوه برخورد با اسطوره فوتبال ایران درست است، گفت: چون دایی سرش را زیر پرچم هیچ کس به جز پرچم امام حسین (ع) قرار نمی‌دهد، مجیزگوی کسی نیست و حرف حق را می‌زند به همین خاطر این کار را با من کردند با این حال گلایه‌ای نیست. همه ما یک روز می‌آییم و می‌رویم اما آنچه که می‌ماند پرسپولیس است.


منبع: صراط
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین