امروز : جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
۱۷:۳۸
کد خبر: ۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
تعداد بازدید: ۱۸۰۵
نیروهای متدین را در لوای اعتدال کنار زدند
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: فضای دانشگا‌ه‌ها را به باشگاه احزاب تبدیل کردند و در جولانگاه تحرکات سیاسی افرادی دخیل هستند که در فتنه‌های گذشته فعال بودند.
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ محمدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، با اشاره به استیضاح وزیر علوم در چهارشنبه هفته جاری اظهار داشت: استیضاح به عنوان حق نمایندگان مجلس در خصوص نظارت بر عملکرد وزرا صورت می‌گیرد.

وی افزود:‌بر اساس ارزیابی و رصدی که توسط نمایندگان در کمیسیون آموزش عالی مجلس در روند عملکرد فعالیت وزیر آموزش عالی صورت گرفته به این جمع‌بندی رسیده‌اند که بر خلاف نقطه نظرات مقام معظم رهبری بوده است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه نیروهای مؤمن و متدین را با غرض و در زیر لوای اعتدال از دانشگاه‌ها و مسئولیت اجرایی کشور کنار گذاشته‌اند گفت: فضای دانشگاه ها را به باشگاه احزاب تبدیل کردند و در جولانگاه تحرکات سیاسی افرادی دخیل هستند که در فتنه‌های گذشته فعال بودند.

ترقی تأکید کرد: در محیط دانشگاه‌ها نگاه به مسئله تولید علم و رشد ارتقای سطح علمی کشور نگاه ضعیفی است که منجر به عدم تداوم راه قبلی و سرعت در دستیابی به جایگاه علمی مورد نظر است.

وی به نوع عزل و نصب‌ها در وزارت علوم اشاره کرد و گفت: نوع عزل و نصب‌ها علت اصلی این استیضاح است و بنده معتقدم که تلاشی که الان دارد صورت می‌گیرد و می‌خواهند با بحث بورسیه‌های غیرقانونی اقدامات خود را توجیه کنند فرافکنی است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان نگران از دست دادن پایگاه خود در دانشگاه‌ها هستند، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان برای این پایگاه به منظور انتخابات مجلس حساب خاصی باز کرده بودند.

منبع: فارس
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین