امروز : چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
۱۳:۳۶
کد خبر: ۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
تعداد بازدید: ۱۹۰۴
استیضاح پاشنه آشیل مخالفان است؛
دبیر کل حزب فرزندان ایران استیضاح فرجی دانا را به ضرر برخی افراد دانست و گفت: پولشویی هایی که به اسم بسته آموزشی در گذشته بوده و برخی بورسیه های غیر قانونی افشا می شود.
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ «جمشید ایرانی» روز چهارشنبه در گفت و گويي اظهار داشت: فرجی دانا و برخی وزرا با مخروبه هایی روبرو بوده اند و مخالفت برخی منتقدین دلایل گوناگونی دارد.

وی به وزارت علوم در گذشته و حال اشاره کرد و افزود: قالب ستادهای مالی و پولشویی های گذشته با استفاده از ظرفیت ها آموزش عالی و به عنوان بسته آموزشی انجام می شد؛البته استفاده کردن از ظرفیت بورسیه نیز ابزاری از سوی وزارت علوم بود که به برخی نزدیکان افراد مدعی به طور غیر قانونی داده می شد.

این فعال حزبی ادامه داد: برخی از کسانی که امروز به دولت فشار می آورند بر خلاف قانون بورسیه گرفته ند و این جای تاسف دارد؛ قطعا فرجی دانا باید این موضوعات کشف شده را انعکاس دهد. 

ایرانی تصریح کرد: این موضوع استیضاح بهانه ای از سوی نگران ها است؛رای آوردن و یا نیاوردن و استیضاح فرجی دانا پاشنه آشیل مخالفان دولت است. 

وی اضافه کرد: دکتر روحانی هیچ ترسی از این وضعیت ندارد چون می داند بهانه هایی که مخالفان تندرو درباره عملکرد فرجی دانا می گیرند بی دلیل است. 

دبیر کل حزب فرزندان ایران تصریح کرد: پولهایی که به اسم بسته آموزشی در گذشته پرداخت می شد و برخی موضوعات دیگر در زمان استیضاح مشخص می شود و دوره مدیریتی قبل به خوبی برای همه بازگو می شود. 

ایرانی درباره این پرسش که آیا در شرایط کنونی استیضاح صلاح خواهد بود یا خیر؟ گفت: دلخوری ها و ناراحتی های دکتر روحانی نشان دهنده فشارهای گوناگون روی وی است؛ در شرایط سخت منطقه و پیرامونی کشور و با توجه به نزدیک بودن زمان آغاز سال تحصیلی، برخوردهایی همچون استیضاح صحیح نیست.

وی ادامه داد: قطعا استیضاح کنندگان کار خود را انجام می دهند و در این باره برخی بزرگان مجلس قصد پا در میانی داشتند اما گویا هوشیاری بر افراطی ها حاکم نشده است و به دنبال کار خود هستند.

منبع: ایرنا
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین