امروز : جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
۰۱:۲۴
کد خبر: ۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۳۴۷
هشدار سرکرده تروریستهای داعش به نخست وزیر ترکیه؛
ˈابوبکر البغدادیˈ سرکرده گروهک تروریستی ˈداعشˈ که اخیرا خود را ˈخلیفه مسلمین عراقˈ خوانده، به ˈرجب طیب اردوغانˈ نخست وزیر ترکیه هشدار داد و خواهان مبارزه با وی شد .
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ به نقل از پایگاه خبری ˈالنشرهˈ، البغدادی با اشاره به حوادث اخیر منطقه و پیروزی اردوغان در انتخابات دیروز (یکشنبه) ریاست جمهوری ترکیه، افزود: اردوغان، ˈسکولارˈ است و به شریعت ما حکم نمی دهد و عمل نمی کند و به همین دلیل باید با او مبارزه کرد.

انتخابات ریاست جمهوری ترکیه دیروز برگزار شد و در آن اردوغان نامزد حزب ˈعدالت و توسعهˈ با کسب بیش از 50 درصد آرا ، به عنوان رییس جمهوری جدید این کشور برگزیده شد .

البغدادی سرکرده گروهک تروریستی تکفیری داعش در صفحه شخصی خود در ˈتوییترˈ نوشت: من به زودی خلیفه همه نقاط خاورمیانه جدید خواهم شد و در آن زمان ˈطاغوت هاˈ هیچ گونه ˈتسلی خاطریˈ نخواهند داشت.

وی در این ارتباط اضافه کرد: اردوغان از ˈشوراهای بیداریˈ (درعراق ) حمایت می کند و به همین دلیل جنگیدن با وی ˈواجبˈ است.

ادعاهای البغدادی در حالی است که نیروهای نظامی عراق در استان ˈصلاح الدینˈ دیروز موفق شدند ˈمحمد حردانˈ پسر عموی البغدادی یکی از سرکرده های گروهک تروریستی داعش و سه نفر از معاونان وی را بازداشت کنند.

منابع رسمی عراق همچنین اعلام کردند که نیروهای این کشور دست کم 74 تروریست داعش را در منطقه ˈطوز خورماتوˈ، ˈفلوجهˈ و ˈموصلˈ در 24 ساعت گذشته به هلاکت رسانده اند.

تروریستهای داعش در مناطق تحت اشغال خود مرتکب جنایات زیادی می شوند و نمایندگان این گروه تروریستی مردم را مجبور به بیعت با البغدادی می کنند و برخی از مردم این مناطق که نتوانسته اند محل سکونت خود را ترک کنند، از ترس جان به بیعت اجباری با البغدادی تن می دهند.

منبع: ایرنا
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین