امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۱۶:۳۹
کد خبر: ۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
تعداد بازدید: ۱۵۶۹
حدادعادل دو روز پس از انتخاب احمدی نژاد در سال 84 چه گفت؟
دکتر غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس هفتم 2روز پس از انتخابات ریاست جمهوری نهم در جلسه علنی مجلس که در روز 5تیر84تشکیل شد سخنرانی کرد.
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ بخشهايي از سخنراني حداد عادل را مي خوانيد:

*سرانجام پس از ماهها التهاب و تب و تاب مردم ایران یک هفته پس از حضور حماسی خود در پای صندوقهای رأی در (۲۷) خرداد بار دیگر همان حماسه را تجدید و تکمیل کردند وجلوه ای باشکوه از مردم سالاری دینی را به ظهور رساندند و دکتر محمود احمدی نژاد را با رأیی قاطع و بالا به ریاست جمهوری کشور برگزیدند.

* از همه مردمی که برغم تبلیغات و توطئه ها و توصیه های دشمنان و بدخواهان در دو جمعه پیاپی (۶۰) میلیون رأی خود را با نظم و آرامش به صندوقهای رأی ریختند، تشکرمی کنیم.

*مجلس شورای اسلامی این پیروزی را به رئیس جمهور منتخب ملت، جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد تبریک می گوید و برای ایشان از درگاه خداوند طلب توفیق می کند.

*مردم ایران بی اعتناء به بیگانگان کینه توز و ناآگاه و بی اعتناء به تحلیلگران محفلهای سیاسی تصمیم خود را گرفتند ... و مردی از جنس مردم را به ریاست جمهوری برگزیدند.اکنون آبادگری و خدمت به مردم در آستانه در خانه ملت ایستاده است، این میهمان عزیز را گرامی بداریم و به او خوشامد بگوییم و خانه را برای پذیرایی از او آماده کنیم.

*باید اعتراف کنیم که نتوانسته بودیم مردم را بشناسیم و باید متواضع باشیم و پیام مردم را در این انتخابات درک کنیم و به آن عمل کنیم. پیام مردم در انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری این بود که مسؤولانی می خواهند پاک و ساده زیست و مردمی که اهل خدمت به مردم و پیشرفت کشور باشند.

* مردم به صراحت، کار و کوشش و خدمت و صداقت را انتخاب کرده اند.

نمایندگان محترم، همکاران گرامی! امروز خداوند متعال به لطف و کرم خویش بدست مردم ایران نعمت را بر ما تمام کرده است، حجت را نیز بر ما تمام کرده است. دیگر عذر و بهانه ای برای قصور و تقصیر در خدمت باقی نمانده است. وقت آن رسیده که برای خدمت به مردم کمر همت ببندیم. وظیفه ما که سنگین بود از امروز سنگین تر شده است. باید همه همّ و همت خود را صرف پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم و مخصوصاً تأمین عدالت اجتماعی کنیم و بدانیم که اگر قدر این نعمت را ندانیم و شکر آن را بجا نیاوریم، فرصت خدمت به مردم از دست ما خواهد رفت و مردم این فرصت را با تشخیص و تصمیم خود از ما سلب خواهند کرد و به دیگری خواهند سپرد. زیرا ملت با هیچکس برای همیشه عقد اخوت نبسته است.

*جا دارد از همه کسانی که در ایجاد حماسه انتخابات ریاست جمهوری سهیم و مؤثر بوده اند سپاسگزاری کنیم. نخست می باید از همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و بویژه جناب حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی که همواره مورد احترام بوده و هستند تشکر کنیم.


آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین