امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۱۴:۵۶
کد خبر: ۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
تعداد بازدید: ۱۷۶۲
تجلی فرهنگ ايراني-اسلامي در برزيل؛
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور حتم هنرمندان باید افرادی ارزشی –اسلامی و به اصول پایبند باشند نه اینکه با حضور در کشوری دیگر بخواهند از نوع پوشش غرب تقلید کنند.
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با نامتعارف خواندن پوشش هنرمندان ایرانی در کشور برزیل برای حضور در مسابقات جهانی 2014، گفت: هنرمندان باید افرادی ارزشی – اسلامی باشند و این نوع پوشش برای هنرمندانی که در کشور فعالیت می‌کنند کار پسندیده ای نیست.

احمد سالک در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری مدّاح نیوز،‌ از نحوه پوشش هنرمندان در کشور برزیل انتقاد کرد و افزود: رعایت مسایل ارزشی در داخل یا خارج کشور امری ضروری است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به طور حتم هنرمندان باید افرادی ارزشی –اسلامی و به اصول پایبند باشند نه اینکه با حضور در کشوری دیگر بخواهند از نوع پوشش غرب تقلید کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ ضمن محکوم کردن نحوه پوشش هنرمندان در سفر به برزیل برای تماشای مسابقات جام‌جهانی، تصریح کرد: بدون‌شک این نوع پوشش برای هنرمندانی که درکشور فعالیت می‌کنند کار پسندیده ای به شمار نمی‌رود.

وی با تاکید بر اینکه وزارت ورزش تقبل هزینه‌های سفر هنرمندان به برزیل را رد کرده است، تاکید کرد: حال این مهم خود جای سوال دارد که این افراد با حمایت کدام نهاد به برزیل سفر کرده اند که این باید مورد پیگیری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: در تلاش خواهیم بود تا نحوه پوشش هنرمندان را در سفر به برزیل و چگونگی حضور آنها را در این کشور در کمیسیون فرهنگی پیگیری کنیم.

گفتنی است انتشار عکس‌هایی از سوی جمعی از هنرمندان کشورمان که با هدف حمایت از تیم فوتبال ایران عازم برزیل شده اند انتقاداتی را به دنبال داشته باشند.
منبع: خانه ملت
برچسب ها: احمد سالک
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین