امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۱۹:۳۴
کد خبر: ۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۱۷۷۹
سعید زیباکلام قوه قضاییه را متهم کرد؛
سعید زیباکلام که به اتهام توهین به رئیس جمهور از سوی مدعی العموم به دادسرا احضار شده است به بيان مطالبي در اين خصوص به روزنامه وطن پرداخت.

به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ دوشنبه دو هفته پیش احضاریه‌ای از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه دریافت کردم که 3 روز مهلت داشتم خودم را معرفی کنم. با توجه به تداخل با تعطیلات، یکشنبه هفته گذشته به دادسرا مراجعه کردم. بازپرس محترم مطالبی را تحت عنوان توهین به رئیس‌جمهور عنوان کرد و اینکه بنده به رئیس‌جمهور در موضوع توافق ژنو نسبت دروغ داده‌ام. در مستند موجود در دادستانی اظهارات بنده در یکی از دانشگاه‌های تهران در 28 اردیبهشت‌ماه بود که خبرگزاری دانشجو آن را منتشر کرد و ادعا شده بود بنده در آن سخنرانی به رئیس‌جمهور اهانت کرده‌ام.در آن جلسه چون حضور ذهن نداشتم که خبر منتشره در خبرگزاری دانشجو دقیقا کدام یک از سخنرانی‌هاست، قرار شد مجالی برای بررسی بیشتر به اینجانب داده شود و در جلسه دوم برای توضیحات حضور پیدا کنم.چهارشنبه هفته گذشته بود که بازپرسی به صورت کتبی صورت گرفت.

*البته قوه قضائیه طبق قانون به وظایفش عمل می‌کند اما  گمان بنده این است که فشارهای قابل توجهی از سوی دولت بر قوه قضائیه وجود دارد.

* ما در جریان تحولات بزرگی قرار داریم و باید بسیار نگران باشیم و مراقب اعمال دولت در حوزه دیپلماسی باشیم. کار از دلواپسی گذشته است، ما باید مضطرب و معترض باشیم، چراکه عنوان دلواپسی برای اتفاقاتی که افتاده و الان در حال انجام است بسیار رقیق و ناچیز است.

 

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین