امروز : جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
۲۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۱۶۸۹
تروریستهای داعش در گوشه و كنار عراق؛
منبعی در پلیس استان نینوا اعلام کرد عناصر داعش زندانهای بادوش و تسفیرات را در شهر موصل تصرف کرده و هزاران زندانی را فراری دادند.عناصر داعش بامداد امروز ساختمان استانداری نینوا در شهر موصل را را تصرف کردند.

عناصر داعش پس از تصرف چند زندان در شهر موصل، هزاران تن از محکومان را فراری دادند.

به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ به نقل از العالم، سایت "سومریه نیوز" به نقل از منابعی در پلیس استان نینوا اعلام کرد عناصر داعش زندانهای بادوش و تسفیرات را در شهر موصل تصرف کرده و هزاران زندانی را فراری دادند.عناصر داعش بامداد امروز پس از محاصره ساختمان استانداری نینوا در شهر موصل، آن را تصرف کردند.

سومریه نیوز همچنین به نقل از منابعی در استان نینوا اعلام کرد، در پی حمله عناصر داعش به زندان "بادوش" در نینوا (۲۰ کیلومتری غرب موصل) بیش از ۱۴۰۰ تن از محکومان از این زندان فرار کردند.

خبرنگار شبکه العالم نیز از فرار ۷۹۰ تن از محکومان از زندان "تسفیرات" موصل خبر داد و تأکید کرد که نیروهای ارتش و عناصر مسلح در اطراف منطقه "الشرقاط" با یکدیگر درگیر شده اند.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل ازمنابع امنیتی عراقی خاطرنشان کرد که "اثیل النجیفی" استاندار نینوا که داخل ساختمان استانداری محاصره شده بود توانست با کمک نیروهای پلیس و امنیتی از این ساختمان خارج شود.
گزارشها حاکی است که تروریستهای داعش در این حملات از انواع سلاح سبک و سنگین و موشک و خمپاره استفاده می کنند.

منبع: الف
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین