امروز : پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
۱۱:۳۲
کد خبر: ۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۱۴۳۰
احتمال رد صلاحیّت احمدی نژاد در انتخابات؛
احمدی نژاد اعتقادی به کار گروهی ندارد، احمدی نژاد در گذشته بخشدار، فرماندار، استاندار و شهردار بوده است و پس از آن هم که رئیس جمهور شد. او نشان داده است که سردار نمی‌خواهد.

به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ نادر قاضی پور در خصوص احتمال حضور محمود احمدی نژاد در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به اینکه در جمهوری اسلامی آزادی در حدّ اعلا وجود دارد و همه‌ی کسانی که حائز شرایط کافی برای حضور در انتخابات هستند می‌توانند حضور یابند امّا با توجه به رفتارهای رئیس‌جمهور سابق در زمان مسئولیت خویش، مثل خانه نشینی ۱۱ روزه و اعمال دیگر ممكن است با چالش‌هایی در تأیید صلاحیتش مواجه شود.

وی با بیان اینکه احمدی نژاد اعتقادی به کار گروهی ندارد، گفت: احمدی نژاد در گذشته بخشدار، فرماندار، استاندار و شهردار بوده است و پس از آن هم که رییس جمهور شد نشان داد که سردار نمی‌خواهد و همه مسئوالان باید مثل سرباز در اختیار او باشند و وزرا و سایر مسئولان باید تنها نظرات وی را اجرا كنند.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: امکان تأیید صلاحیّت احمدی نژاد در انتخابات بسیار کم است و حتی اگر کسانی همچون بقایی و مشایی نیز از نزد احمدی نژاد بروند قطعاً اشخاص دیگری هستند كه جایگزین شوند چون اگر احمدی نژاد خودش مشكل نداشت که دورو برش را این اشخاص پر نمی‌کردند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین