امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
۱۰:۳۶
کد خبر: ۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۱۹۸۳
نوشتار جدید علی فائز خطاب به رئیس جمهور محترم
ایجاد جهنم عین رحمانیت خداوند است و به عبارتی دیگر خداوند از شدت مهربانی جهنم را برای ترس گنهکاران خلق نمود تا همه با عبور از صراط به بهشت بروند.
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛  سایت خبری-تحلیلی عماریون، در تازه ترین مطلب خود، نوشتاری مقاله گونه، خطاب به حسن روحانی منتشر کرده که در نوع خود منحصر به فرد و جالب می باشد  که در ادامه عیناً تقدیم می گردد.



"عماریون"- علی فائز/  لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

دل واپسی های ما بیسوادان و سودای سویدای با سواد ها

نزدیک به یکسال از عمر دولت یازدهم سپری می شود و با توجه به مواضعی که از سوی رئیس محترم جمهوری و بعضاً اعضاء هئیت دولت و مشاوران ایشان در این یکسال اتخاذ و اعلام شده است سایت عماریون با عنایت به ظواهر آن مواضع در راستای ادای رسالت آگاهی بخشی از باب حدیث "النصیحه للائمه المسلمین " و ادای تکلیف به خون های پاکی که برای برپایی نظام جمهوری اسلامی بر خاک ایران عزیز ریخته شده همانند مقاله اول که در آغاز دوره ریاست جمهوری یازدهم ارائه شد به بیان بث الشکوی نامنظوم مبادرت می نماید و امید است به تاسی از امام علی بن الحسین (ع) در باره حق نصیحت کننده که فرموده اند : (حق اندرزگو اين است كه در برابرش نرم باشى و دل به او دهى و گوش به او سپارى و سخنش را نيك بكاوى، اگر درست بود و سازوار، خدا را شكر گويى و بپذيرى و قدردانى كنى، و اگر آن را نادرست يافتى، متّهمش نسازى و بدانى كه او در خيرخواهى كوتاهى نكرده؛ بلكه ديدگاهش اشتباه است؛ مگر اين‏كه سزاوار تهمتش بدانى، كه در اين صورت هرگز نبايد به او اعتنا كنى ولاقوة الاّ باللّه ) این کلام به ثمر بنشیند .



جناب آقای رئیس جمهور
پس از پذیرش قطع نامه 598 حضر ت امام روح الله (ره ) در تبیین هدف قیام خود و امت اسلامی وهم چنین پذیرش قطع نامه وو ضعیت تاریخی اجتماعی جبهه کفر چنین می فرمایند : "...... خداوندا ما براي دين تو قيام كرديم و براي دين تو جنگيديم و براي حفظ دين تو آتش بس را قبول مي كنيم. خداوندا تو خود شاهدي كه ما لحظه اي با امريكا و شوروي و تمام قدرت هاي جهان سرسازش نداريم و سازش با ابرقدرت ها و قدرت ها را پشت كردن به اصول اسلامي خود مي دانيم. خداوندا در جهان شرك و كفر و نفاق در جهان پول و قدرت و حيله و دورويي ما غريبيم، تو خود ياريمان كن. خداوندا در هميشه تاريخ وقتي انبيا و اوليا و علما تصميم گرفته اند مصلح جامعه گردند و علم و عمل را درهم آميزند و جامعه اي دور از فساد و تباهي تشكيل دهند با مخالفت هاي ابوجهل ها و ابوسفيان هاي زمان خود مواجه شده اند. خداوندا، ما فرزندان اسلام و انقلابمان را براي رضاي تو قرباني كرديم غير از تو هيچ كس را نداريم ما را براي اجراي فرامين و قوانين خود ياري فرما، خداوندا از تو مي خواهم تا هر چه زودتر شهادت را نصيبم فرمايي. ...... "

جناب آقای دکتر روحانی
بعد از اتمام جنگ تحمیلی خلاصه و جمع بندی دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی غرب بر اساس آنچه در رسانه های آنها منعکس شده و می شود چنین بود که خون های پاک و رنجهای امت اسلامی ایران و جهان هیمنه و هژمونی غرب و شرق عالم را در هم نوردیده و آنان باید فکر دیگری برای ادامه حیات چپاولگرانه و ننگین خود کنند. بنا براین بدون چشم پوشی از راهبرد براندازی نظام جمهوری اسلامی تاکتیک های خود را در بعد نرم و سخت تغییر دادند.بشنویم :

بعد از حمله اول آمریکا در 26 دیماه 1369 (1991 ) به عراق که به نظر می رسید مفری برای شیعیان ناحیه جنوب عراق پیدا شده تا بیشترین نفع را از آن ببرند اما دولت آمریکا صحنه کشتار شیعیان عراق را به صدام واگذار و ادامه عملیات را متوقف نمود . پس از ایجاد فترتی 13 ساله با طرح موضوع وجود سلاح های کشتار جمعی در عراق و تصویب نفت در مقابل غذا زیر نظر سازمان ملل با فضا سازی روانی ورسانه ایی مجدداً در اول فروردین 1382 (21 مارس 2003 ) حمله به عراق را آغاز نمود و در مدت زمانی کوتاه آن کشور را به اشغال خود در آورد . از میان تحلیل ها ی آن زمان بر همه گان روشن شد که هدف نهایی آمریکا ایجاد رعب و ترس در دل ایرانیان و سرکوبی انقلاب اسلامی ( و در صورت عدم تحقق آن کوتاه کردن برد و محدود سازی تاثیرات فرهنگی آن در منطقه خاور میانه و آفریقا و جهان ) بود .موضع گیری کودکانه ایی که از سوی مرفهین بی درد داخلی و ارائه تحلیل های واقعاً جاهلانه از سوی این عناصر نیازمند هفتاد من مثنوی است که از شرح جزئیات آن در این جا می گذرم تنها به دو موضع گیری این جماعت اکتفا می کنم و آن اینکه طیفی از اصلاح طلبان صدام را خالد بن ولید و بعضی دیگر مختار ثقفی لقب دادند و طیفی دیگری از این جماعت پیشنهاد دفاع از طالبان تکفیری را ارائه نمودند که اگر هدایت های پیامبر گونه رهبر عزیر را نداشتیم معلوم نبود مشا رکت ایران اسلامی در این بازی شوم و کودکانه در زمین آمریکای جهانخوار چه سرنوشت دردناکی را برای کشور رقم می زد. به موازات تهاجم نظامی به عراق ،تهاجم به افغانستان ، گسترش نفوذ به کشورهای منظقه شمالی ایران در اولویت فعالیت های آمریکا و رژیم صیهونیستی کودک کش اسرائیل قرار گرفت . در این میان جک استراو نخست وزیروقت کشور انگلیس که به منظور مذاکره در باره تعطیل نمودن فعالیت های علمی و فنی و قانونی صلح آمیز هسته ای ما برای نشست سعدآباد به تهران سفرکرده بود در مسیر باز گشت و در شهر بصره اظهار داشت "ما میوه جنگ با عراق را در مذاکرات سعد آباد چیدیم!!! " و پس از آن حتماً ماجرای مذاکره توهین آمیز اورا از زبان خودش ودر دستشویی با وزیر خارجه دولت اصلاحات شنیده اید . و احتمالاً فراموشمان نمی شود که جماعت اصلاح طلب مورد اشاره در مجلس ششم پیش از آن موضع گیری های کودکانه مبنی بر حمایت از صدام خونخوار بز دلانه و از ترس مترسکی کاغذی یعنی آمریکای جهانخوار با نوشتن آن نامه کذایی نوشیدن جام زهر را به رهبری عزیزوجوانمرد انقلاب روحی فداء پیشنهاد نمودند.

آقای رئیس جمهور
آنچنان که نقل می کنند با سفر فوکویاما به سرزمین های اشغالی در سال 1985 میلادی جهت مشارکت در کنفرانس مربوط به تشیع یکی از مباحث مطرح در این کنفرانس تشبیه تشیع به کبوتری با بال های سبز و سرخ که اولی نماد (انتظار حضرت قائم (عج)) و دومی نماد (کربلا و شهادت ) و سرکبوتر نمـــــــاد (ولایت فقیه ) بود دراین کنفرانس نتیجه گیری شد که سر این کبوتر را باید نشانه گــــــــــــــــــــــرفت (در مقابل راهبرد مقدس حضرت روح الله مبنی بر پشتیبانی از ولایت فقیه برای حفظ کشورو انقلاب) و هم چنین بمباردمان تبلیغاتی سنگین به کمک ماهواره های دجال پسند و سایت های اینترنتی مستهجن برای بریدن بال های سبز و سرخ این کبوترو به منظور آلودگی اخلاقی جوانان معصوم و مسلمان زاده و اندلسی نمودن این بوم در دستور کار قرار گرفت و تعجبی نداشت که بلافاصله صدها کانال ماهواره ایی و میلیون ها سایت های اینترنتی مفسده انگیز در این راستا فعال شدند و به لجن پراکنی ضد فرهنگی خود ادامه میدهند.و به فوریت در اینجا عرض کنم که ارجاع این رفتار های هرزه به مدرنیزاسیون و مدنیت جوامع بشری و یا شروع هزاره سوم تحقیقاً مطلب درستی نیست بل اینکه با مرور تاریخ گذشته مشاهده می کنیم که این بی حیایی و هرزگی عین ارتجاع و حیوانیت است که سر نوشت قوم لوط در متون آسمانی و برهنگی زنان در روم باستان به خاطر جایزه بهترین حجت برای ارتجاعی بودن این هرزگیهاست . شیوع و تبلیغ هم جنس بازی توسط کدخدای جهانی جز رو سیاهی و پلشتی امتیازی برای او نیست زیرا که حیوانات هم همجنس گرا نیستند مگر آنکه سوادشان بیش از ما و شما باشد !!! البته باید قبول کرد انفجار اطلاعات و رشد ارتباطات عملاً به این رفتارهای مادون حیوانی گستردگی و سرعت بخشیده است .

آقای رئیس جمهور
در دوره فطرت 13 ساله بین جنگ اول و جنگ دوم خلیج فارس ، یکی از محققین غربی از قول بوش پدر بیانیه می دهد که بهتر است به جای جنگ فیزیکی و به ازاء هر سرباز آمریکایی تنها یک دلار برای تخریب فرهنگی در خاور میانه هزینه کنیم که به نظر می رسد رهنمود های فو کو یاما ، کاندو لیزا رایس ، پل ولفویتز و زیپی لیولی ..... در این راستا معنی می یابند. سردمداران کفر پس از اقدامات و تمهیدات مذکور به عنوان جنگ نرم و تهاجم و شبیخون فرهنگی به منظور پر کردن خلاً در گیری سخت افزاری و فیزیکی سلاح همیشگی اختلاف را از نیام بر کشیده اند و به جای فرستادن سربازان غربی در مهلکه جنگ با راه انداختن جنگ نیابتی توسط جریانات تکفیری با هزینه از جیب قارون های نادان ، شکمباره ،و بیماران پروستاتی یعنی شیوخ منطقه به سلامتی تداوم حماقت آنان پیک های شرابشان را پراز خون مستضعفین به هم می کوبند. با این تصویر کوتاه واجمالی از صحنه نبرد فیزیکی و نرم بین ما به عنوان شیعیان همیشه شلاق خورده تاریخ با غرب مستکبر بعد از جنگ دفاعی و قهرمانانه ملت مسلمان ایران باقی اتفاقات رخ داده نظیر غائله 18 تیر سال 78 ، فتنه 88 ، دزدی های شهرام و بهرام و خاوری و حتی جریان انحرافی درداخل کشور و جریانات القاعده ،النصره ، داعشی ها ، بوکوحرام در عراق ، سوریه،نیجریه به عنوان جبهه مقابل هلال شیعی در خارج کشور قابل تحلیل و تعمق هستند.یعنی به خیال خام دستگاه ها و سرویس های امنیتی غرب نتیجه تحریم ها،ضربات اقتصادی و ارتجاع فرهنگی و تضعیف مقام ولایت فقیه سقوط نظام جمهوری اسلامی در داخل کشور و نتیجه جنگ نیابتی ممانعت از پیشروی ونفوذ فرهنگی انقلاب اسلامی در خارج کشور است که اطمینان داریم ما هکذا الا ظن زیرا که به تعبیر مولای جانبازوسر افرازمان حضرت سیدعلی خامنه ایی روحی فداء این خواب غربی ها تعبیر نخواهد شد . ما در مقاله دیگری به فضل الهی تحلیل خودرا راجع به شروع تحریم ها به کمک خوش رقصی عوامل بخت برگشته و پشیمان داخلی از را ه و رسم امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بیان خواهیم نمود .اینک با توجه بدانچه که به صورت ایجازو اختصار بیان شد لازم است که با شما به درد دل بنشینیم و خویش را دریابیم که در کدامین نقطه این صحنه قرار داریم و به چه کار مشغولیم؟

آقای رئیس جمهور
ما نمی گوئیم دستهای پیدا و پنهان سرویس های امنیتی غرب علی الخصوص اینتلیجنس سرویس روباه پیریعنی انگلیس در برنامه های شما کارشکنی می کند یا به کسانی خط می دهد که شما را از راه امام و امت منحرف کنند . اما آقای رئیس جمهور ما دلواپسیم و دلواپسی ما از آن جاست که در اوایل انقلاب وقتی قریب به مضمون از تیمسار فردوست یعنی کسی که با محمد رضا شاه منحوس بزرگ شده بود می پرسند که همه اطرافیان شاه را شما برای فرار کمک کردید چرا خودتان فرار نکردید و او پاسخ می دهد انگلیس به من گفت در ایران بمانم!!! آقای رئیس جمهور سی و پنج سال است که دلوا پس این دستور هستیم و به راستی هدف از این دستور چه بوده است ؟؟؟!!!

شما کم یا زیاد با رای اکثریتی هرچند با سیصد هزار اختلاف برنده انتخابات و نور چشم ما هستید و بنا بر فرمان و فتوای حضرت آقا مورد حمایت هستید و باید باشید زیرا متعلق به این نظام و به این مردم هستید . شما دیدید موضوع مدرک مرحوم کردان اورا به سکته کشانیدوکشت لذا نمی گوئیم شما در سال های اولیه انقلاب که به نمایندگی مجلس انتخاب شدید دارای مدرک دکتری نبوده اید . ما می گوئیم شما اولین کسی هستید که به حضرت روح الله امام گفته اید . ما نمی گوئیم شما بعد از سال 1999 دکتری گرفته اید ما می گوئیم شما در مراحل حساس انقلاب مردانه ترین مواضع را در مقابل ضد انقلاب و تفاله های غربی اتخاذ نموده اید .

ما نمی گوئیم مراوده با دنیا ممنوع است زیرا نه قرآن مارا نهی نموده و نه عترت و چه می گوئیم حتی حضرت امیرالمومنین امام مظلوم و نخستین ما یعنی حیدر کرارعلی بن ابیطالب(ع) با معاویه بن ابی سفیان (ملعون) مکاتبه می فرماید و هلم جرا حضرت امام حسین (ع) در عاشورای 61 هجری با آن نامردان حیله گر مذاکره می کند و پور خلف آن حضرت به گورباچف نامه می دهد و الخ . اما جوهر همه تعاملات وارتباطات همیشه بر محور شرط «لَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلاً» چرخیده است که ما نیز پای منبر شمایان آویزه گوش نموده ایم که سخن حق همیشه حق است . لذاست که اگر شرایط امنیتی کشور ایجاب می کند که در مقطع حاضر اسم رمز حمله و متن مذاکرات مربوط به توافق ژنو افشا نشود سلمنا اما به هوش باشیم که به تعبیر علامه فرزانه آیت العظمی جوادی آملی حفظه الله پس از دست دادن با یاران خانم اشتون !!! حتما انگشتانتان را بشمارید . باور بفرمائید ارزش شما ازقاعدین در قصر های واشنگتن و پاریس و برلن و... بالاتر است چون شما در جوار ناخدای سفینه ایی هستید که پایداریش مرهون هزاران شهید و جانباز است و هزاران هزار از آن کدخدا های کاخ سیاه نشین را به پشیزی نمی خرد.

آقای رئیس جمهور
باور کنید که حسرت در دل سران کاخ سفید برای یک سلام و علیک معمولی با یکی ازسربازان شما در این سی و پنج سال موج می زد چه رسد به احوال پرسی ازحضرتعالی و لذا پاسخ شما به تلفن آقای اوباما مانند شکستن و افطار روزه ایی بود که 5 دقیقه به افطار مانده صورت گرفت .باور بفرمائید این بزدلان و این ببرهای کاغذین از عبارت حضرتعالی که آنهارا کدخدای جهان نامیدید بوی خرداغ استشمام نموده اند . این را من نمی گویم بلکه آن زمانی که آقای هاشمی رفسنجانی در خصوص سفر مک فارلین فرمودند که آن آقا گفته است که اگر تاجر پوست آمریکایی به مسکو می رفت بالاترین مقام رسمی شوروی به پیشواز او می تاخت وچرا اکنون مشاور امنیت ملی ریگان را در ایران کسی تحویل نمی گیرد . می بینید که پس از توافق نامه ژنو با بی حیایی تما م موضوع سلاح هایی دفاعی کشور به عنوان حق مصرح در تمام قوانین لاحق ، سابق ، نوشته و نانوشته را بهانه جدید قرار داده اند و روزی دیگر مسئله حقوق بشر و .....

واقعیت این است که این جماعت به اصطلاح متمدن به لحاظ انسانی آنقدر پخمه و احمق هستند که یحتمل تعریف انسانی، عاطفی شمارا دلیلی بر زیبایی پر طاووس گونه خویش انگاشته اند و غافل بوده اند که انشاء الله شما پای زشتشان را نیز از نظر دور نداشته اید. اینان اندیشیده اند که نستجیر بالله حضرتعالی به قول خودشان کاملاً "westexcited" شده اید و دستانتان را به علامت تسلیم بالا برده اید که دائم جیغ می کشند موضوع تحریم ها حسن روحانی را پای میز مذاکره کشانده است این ها غافلند که شما به خوبی می دانید که :

سیّدحسن تقی‌زاده تازه از اروپا برگشته بود. روزی به منزل مرحوم آیت الله مدرّس رحمه الله آمد و طیّ مذاکرات مفصّل اظهار داشت: آقا! انگلیسی‌ها خیلی قدرتمند و باهوش و سیاستمدارند. نمی‌توان با آنان مخالفت کرد. و مرحوم مدرّس پاسخ داده بودند : اشتباه می‌کنی، آن‌ها مردم باهوشی نیستند، شما نادان و بی‌هوشید که چنین تصوّری درباره‌ی آنان دارید.

آقای دکتر روحانی
سایت عماریون به خاطر تاختن و هجوم بر اشتباهات دولت دهم هنوز از شر شکایتشان به طور کامل رها نشده است اما بیایید انصاف داشته باشیم . آیا آماری از حجم فعالیت ها مخصوصاً در 4 ساله اول دولت نهم را ملاحظه فرموده ایید؟ می دانید با تولید سالانه 300،000 خودرو و کاهش ، نگهداشت مصرف سوخت در حد 65 میلیون لیتر در روز یعنی چه؟ آیا براستی اگر موضوع سوخت این چنین تدبیر نمی شد با وجود تحریم ها ی ظالمانه چه فاجعه عظیمی بر سر حمل و نقل کشور می آمد ؟ آیا حجم گاز کشی ، جاده سازی ، لوله کشی آب و ساخت مدارس،....... قابل چشم پوشی است ؟ دوستان شما از روز اول دولتتان فریاد زدند خزانه خالی است و آقای ترکان مشاور شما هم در مصاحبه با روزنامه های خارجی می فرمایند کمتر از 50 در صد مبلغ 4.2 میلیارد دلارمان را گرفته ایم.

اکنون می توان گفت در طول 12 ماه که از عمر دولت شما می گذرد 42042000000000 = 12*77000000*45500 تومان یارانه و حقوق حدود 10 میلیون حقوق بگیر با متوسط حد اقلی یک ونیم میلیون تومان دریافتی برای هر نفردرماه و هزینه های صدگانه کشور و ..... چگونه با خزانه خالی تامین شده است ؟!!! اما حقیقت آن است که محبوب دل مسلمین حضرت امام خامنه ایی (روحی فداء) در آستانه انتخابات سال 92 فرمودند معیار برای رئیس جمهور بعدی این است که نقاط ضعف اسلاف را نداشته و لی محاسن آنها را با خود داشته باشد که ذلک کلمه الحق و یراد بها الحق .

آقای رئیس جمهور
این کشورام القرای اسلام و پایگاه معنوی خمینی و خامنه ای و امت خداپرست آنهاست . هیچ کسی را به جرم کافری نکشته و نمی کشند هر چند بعضی بوتیمار گونه در بازار و خیابان هر چه می خواهند می گویند و هر کفریاتی را به هم می بافند و در انتها در حسرت آزادی آه می کشند . اما به طبع و تبع این گونه گفته ها به هنگام توطئه ، جنایت ، خیانت ، و دهان کجی، قانون نمی تواند خاموش باشد مع الاسف باید خون گریه کرد که در جمهوری اسلامی ما حتی شهید علی خلیلی ها برای دفاع از ناموس مردم کوچه و بازار چاقو می خورند. و به جای آنکه متون تحقیقیی ، علمی ، و ارشادی را پشتیبانی مادی و معنوی کنیم دغدغه ما حمایت ازآثار مخرب و مفسده انگیز صادق هدایت و ....شده است . آیا ما مجاز هستیم از رهبری انقلاب تعربف کنیم و عکس ایشان را بر دیوار هایمان بکوبیم و در عمل بر عکس مشی و روش و دیدگاه ایشان عمل کنیم ؟ خدا مقام امام خمینی(ره) را که عالی است متعالی بفرماید می فرمایند " 50 سال عبادت کردید خدا قبول کند یکبار هم یکی از این وصیت نامه شهدا را بخوانید " . آیا می توان به دیدار خانواده های شهداء و جانبازان رفت اما به درد ها و رنج ها و دغدغه ها و بغض های در گلو خفته آنها توجهی نکرد ؟؟؟

آقای رئیس جمهور عزیز
نمی توان به دیدار خانواده شهدا رفت و دین و دولت را از هم مجزا کرد ! چون باور بفرمائید هیچ شهیدی جان خودرا برای تفکیک سیاست و دیانت از دست نداده است . از شما عاجزانه تقاضا داریم این مواضع خودرا تصحیح بفرمائید اطمینان داریم این نوع مواضع به منزله انداختن پوست خربزه به زیر پای شما توسط بد دلان و سیاست زدگان منفعل است تا شمارا از ما و نظام بگیرند. نمی شود هم شراب فروشی داشته باشیم و هم مسجد نمی توان هررز و هرزه ها را در کنار عفیفان و پاک دامنان در یک جا جمع کرد زیرا اتحاد جهنم و بهشت محال است و محالاست و محال .که اگر جمع چنین اضدادی ممکن بود نیازی به این همه پیامبر و مصلح و معصوم نبود و اساساً چه نیازی به ارسال رسل و چه نیازی به برپایی انقلاب اسلامی ؟

آقای رئیس جمهور
ایجاد جهنم عین رحمانیت خداوند است و به عبارتی دیگر خداوند از شدت مهربانی جهنم را برای ترس گنهکاران خلق نمود تا همه با عبور از صراط به بهشت بروند . آیا می توانید برای نمونه یک مثال و مصداقی از بیان اخیرتان ارائه دهید که کدامین پیامبر؟ کدامین معصوم؟ و در این 35 سال که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد کدامین شخص از رهبران نظام اسلامی گفته است " مردم را به زور کتک به بهشت می بریم " . بلی اخیرا در یکی از سایت ها از حضرت روح الله نقل شده بود که فرموده اند ما گردن کلفت ها را با زنجیر به بهشت می بریم به نظر شما آیا مردم گردن کلفت هستند ؟؟؟ آری ما جان و مالمان را میدهیم تا همه جهان به بهشت بروند زیرا که " إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ ۚ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيَقْتُلُونَ وَيُقْتَلُونَ ۖ وَعْدًا عَلَيْهِ حَقًّا فِي التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِيلِ وَالْقُرْآنِ ۚ وَمَنْ أَوْفَىٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُمْ بِهِ ۚ وَذَٰلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ "

آنچنان که در مقاله مکتوب در آغاز ریاست جمهوری حضرتعالی بیم داده بودیم باور ما این است که کسانی در گعده با شما این القائات را ایجاد می کنند . انشاء الله این اطمینان ما حاصل است که لباس پیامبر بر تن شما زیبنده است و البته نه به آن زیبندگی که آقای سید محمد خاتمی دین را در مقابل آزادی قرار می دهند و دموکراسی را هدف و نه ابزار می انگارند که در مقاله ایی از او پرسیده بودیم آیا صرف اکثریت یارا ن یزید در کربلا برای قتل فرزند سول خدا (ص ) و یاران حد اقلی آن حضرت کافی است یا خیر ؟ آیا دموکراسی را با حق بسنجیم یا حق را با دموکراسی ؟ که از سال 88 همه گونه تعبیر و تاویل از ایشان شنیدیم الا به اینکه پاسخ این سئوال ساده را بفرمایند .

از این قرار از حضور حضرتعالی تقاضا داریم اجازه ندهید برایتان هم متهم و هم اتهام تعریف کنند زیرا در آن صورت تعیین جرم سالبه به انتفاع موضوع می شود و حیف است که شما به قول خودتان از هدایت ، حمایت و دعای رهبری و مردم خدای ناکرده محروم شوید . امام محمد غزالی در نصیحه الملوک می فرمایند :

مَلِکی را که مُلک از او برفته بود، پرسیدند که چرا دولت از تو روی برگردانید؟ گفت: غره شدن من به دولت و نیروی خویش، و غافل بودن من از مشورت کردن، و به پای کردن مردمان دون را به شغل‌های بزرگ، و ضایع کردن حیلت به جای خویش، و چاره کار ناساختن اندر وقت حاجت بدو، و آهستگی و درنگ در وقت آن‌که شتاب باید کردن، و روا ناکردن حاجات مردم.....

آقای رئیس جمهور
آیا شما که ملبس به لباس روحانیت هستید خود و هم لباسی های همیشه مظلوم و کتک خورده که در حجره های تنگ و تاریک با آزادگی و عزت و در فقر و کمی مکنت برای دین خدا و فقه امام صادق(ع) زحمت کشیده و برای هدایت خلق ، ستمهای حاکمان جور و ستمگرانی از جنس رضا خان را به جان خریده اند مشتی بیکار هستند؟ یا اینکه این همه جور و فلاکت و ظلم را به خاطر بیکاری برای هدایت خلق الله به جان خریدند؟ . آیا میدانید که این عبارت در حکم بر شاخه نشستن و از بن بریدن است ؟ انا لله و انا الیه راجعون که این شخص پلید محمد رضا بود که روحانیت را مفتخوار و بیکاره خطاب کرد و امام (ره ) بر دهانش کوبید که آیا ما مفت خواریم که آیت الله بروجردی ما با 600 هزار تومان بدهی از دنیا می رود یا شما درباریان ؟.

آقای رئیس جمهور
شلاق گرانی برگرده مردم بیداد می کند و نوک نیزه های مفتخواران و دزدان بانک ها به صورت شاخص های نقطه ایی کاهش تورم بر جان و جگر مردم فرو می رود تا فکر کنیم تورمی نیست.ملت نمی خواهد به قول معروف هم چوب را بخورد هم پیاز را یعنی هم سختی ، هم گرانی نفس بر، هم بیکاری جوانان ، و هم پایمال شدن ارزش ها و هم کتک خوردن خبرنگار ایرانی در اصفهان از دست محافظ خانم اشتون !!! بلکه اقل قضیه این است که اگر برای فردای ایران سختی می کشیم و اگر بر قله اقتدار و عزت و کرامت و شرافت جهانی ایستاده ایم شما بنا بر قسمی که به قرآن خورده اید با ید با ما ما بمانید و نفرمائید دین از دولت جداست شما را به یاد می آورم که به شرح زیر قسم خورده اید

"من به عنوان رئیس جمهور در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران به خداوند قادر متعال سوگند یاد می کنم که پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی کشور باشم و همه استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسوولیت هایی ‌که بر عهده گرفته‌ام، به کار گیرم و خود را وقف خدمت به مردم و اعتلای کشور، ترویج دین و اخلاق، پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سازم و از هرگونه خودکامگی بپرهیزم و از آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته است، حمایت کنم. در حراست از مرزها و استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور از هیچ اقدامی دریغ نورزم و با استعانت از خداوند و پیروی از پیامبر اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام قدرتی را که ملت به عنوان امانتی مقدس به من سپرده است همچون امینی پارسا و فداکار نگاهدار باشم و آن را به منتخب ملت پس از خود بسپارم ."

آیا با وجود چنین قسمی رئیس دولت می تواند دین و دولت را از هم تفکیک کند ؟ آیا اصول قانون اساسی کشور ما چنین انفکاکی را اجازه می دهد ؟ براستی با جدا شدن دین و دولت چگونه رئیس دولت می تواند پاسدار مذهب و مروج دین باشد؟ . مارا هدایت کنید که در منابر و محافل شمایان درس دین آموخته ایم . بیاییم به جای دل به شیاطین و خناس وسوسه گر دادن در پایان دل به امام و پیشوا و معمار چیره دست انقلاب بدهیم که هنوز هم تا سالیان سال به او و کلمات نورانیش محتاجیم . بخوانیم :

امروز جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استكبار، و جنگ پابرهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است و من دست و بازوی همه عزیزانی كه در سراسر جهان كوله بار مبارزه را بر دوش گرفته اند و عزم جهاد در راه خدا و اعتلای عزت مسلمین را نموده اند می بوسم، و سلام و درودهای خالصانه خود را به همه غنچه های آزادی و كمال نثار می كنم و به ملت عزیز و دلاور ایران هم عرض می كنم: خداوند آثار و بركات معنویت شما را به جهان صادر نموده است، و قلبها و چشمان پرفروغ شما كانون حمایت از محرومان شده است و شراره كینه انقلابی تان جهانخواران چپ و راست را به وحشت انداخته است البته همه می دانیم كه كشور ما در حال جنگ و انقلاب سختیها و مشكلاتی را تحمل كرده و كسی مدعی آن نیست كه طبقات محروم و ضعیف و كم درآمد و خصوصا اقشار كارمند و اداری، در تنگنای مسائل اقتصادی نیستند، ولی آن چیزی كه همه مردم ما فراتر از آن را فكر می كنند مسئله حفظ اسلام و اصول انقلاب است. مردم ایران ثابت كرده اند كه تحمل گرسنگی و تشنگی را دارند، ولی تحمل شكست انقلاب و ضربه به اصول آن را هرگز نخواهند داشت. ملت شریف ایران همیشه در مقابل شدیدترین حملات تمامی جهان كفر علیه اصول انقلاب خویش مقاومت كرده است كه در اینجا مجال ذكر همه آنها نیست. آیا ملت دلاور ایران در مقابل جنایات متعدد امریكا در خلیج فارس اعم از حمایت نظامی و اطلاعاتی به عراق و حمله به سكوهای نفتی و كشتیها و قایقها و سرنگونی هواپیمای مسافربری مقاومت نكرده است؟ آیا ملت ایران در جنگ دیپلماسی شرق و غرب علیه خود و ایجاد بازیهای سیاسی مجامع بین المللی مقاومت نكرده است؟ آیا ملت شجاع ایران در مقابل جنگ اقتصادی، تبلیغاتی، روانی و حملات ددمنشانه عراق به شهرها و موشكباران مناطق مسكونی و بمبارانهای مكرر شیمیایی عراق در ایران و حلبچه ، مقاومت نكرده است؟ آیا ملت عزیز ایران در مقابل توطئه منافقین و لیبرالها و زراندوزی و احتكار سرمایه داران و حیله مقدس مابان مقاومت نكرده است؟ آیا همه این حوادث و جریانات برای ضربه زدن به اصول انقلاب نبوده است؟ كه اگر نبود حضور مردم، هر یك از این توطئه ها می توانست به اصول نظام ضربه بزند. كه خدا را سپاس می گزاریم كه ملت ایران را موفق نمود تا با قامتی استوار به رسالت خود عمل كند و صحنه ها را ترك نگوید.

                                                                                                       علی فائز

                                                                                       روز انتظار فرج پانزدهم خرداد 1393


آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین