امروز : سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
۱۴:۳۷
کد خبر: ۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
تعداد بازدید: ۲۰۰۲
واكنش كادر فني استقلال؛
یکی از دستیاران امیر قلعه‌نویی در واکنش به مطالب اخير گفت: زمانی که صالح در نبود قلعه‌نویی مسئولیت داشت هم اين اتفاق برعكس افتاد و در بیشتر بازی‌ها شکست خوردیم و از این مطلب شما تعجب کردم.

به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ یکی از دستیاران امیر قلعه‌نویی در واکنش به مطلبی که در بانک ورزش، مبنی بر اینکه قلعه‌نویی در نبود مجيد صالح نتیجه نگرفته است، گفت: زمانی که صالح در نبود قلعه‌نویی مسئولیت داشت هم اين اتفاق برعكس افتاد و در بیشتر بازی‌ها شکست خوردیم و از این مطلب شما تعجب کردم.
این دستیار قلعه‌نویی که نخواست نامی ‌از وی برده شود، ادامه داد: زمانی که امیرخان به خاطر عمل پا و فوت مادرش سه بازی کنار تیم نبود، شکست خوردیم در حالی که این آقا فقط کنار خط بود و در آن مدت نتوانست تیم را اداره کند باور کنید برخی از بازیکنان مسخره‌اش می‌کردند چون اصلاً توان اداره کردن تیم را نداشت.
مربی استقلال با اشاره به کنایه بازیکنان نسبت به عملکرد صالح تصریح کرد: یکی از مدافعان او را مسخره می‌کرد و می‌گفت این بنده خدا این کاره نیست. به نظر من هم صالح در حد یک کمک مربی است نه سرمربی؛ او اگر مربی توانایی بود سایپا حفظ‌ش می‌کرد نه اینکه بعد از سه ماه بیرونش کند. این چه حرفی است که شما زده‌اید؛ امیرخان هر فصل برنامه تمرینی مشخصی دارد در این 7 قهرمانی قلعه‌نویی مگر صالح کنارش بوده است. او الان هم در تیم ملی نقش کمک داور را در فوتبال دوگله دارد؛ اصلاً معلوم نیست با چه سابقه‌ای او را کنار کی‌روش گذاشتند؛ بزرگترین افتخار این آقا سه ماه حضور در سایپا بوده وگرنه جز کارشناسی در تلویزیون کار دیگری بلد نیست. این مربی استقلال که رابطه نزدیکی با قلعه‌نویی دارد در ادامه گفت: زمانی که از ملوان 4 گل و از تراکتور شکست خوردیم این آقا مگر حضور نداشت؛ اصلاً این چه منطقی است که دستیار دلیل شکست یا پیروزی یک مربی باشد...

منبع: فارس
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین