امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۰۵:۵۰
کد خبر: ۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۱۸۵۶
آخرين اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس
این روزها تلاش مجموعه پرسپولیس مهیا کردن شرایط خوب و ویژه برای کادر فنی و درخشش این تیم در 3 جام پیش رو است و در این میان حفظ استخوان‌بندی تیم در فصل گذشته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ 1- بنگر فصل دوم را مشروط بسته است

تمدید قرارداد با محسن بنگر آن هم به مدت 2 ماه سال باعث شه با خیلی از کارشناسان فوتبال به این تصمیم مدیران سرخ خرده بگیرند و ادعا کنند که این فصل مدافع 35 ساله در 2 سال آینده وضعیت نامشخصی از لحاظ آمادگی خواهد داشت و نمی بایست با نفرات سن و سال دار بدین شکل تمدید قرارداد شود.

اما نکته مهم این است که با اینکه قرارداد بنگر در هیأت فوتبال 2 ساله ثبت شده است در قرارداد داخلی این بازیکن عنوان شده که قرارداد فصل دوم به رضایت سرمربی از شرایط فنی و جسمانی بنگر بستگی دارد.

با این حساب باید گفت که رحیمی تا به این‌جا برنده این حرف و حدیث‌ها بوده و هیچ سوژه‌ای به دست مخالفانش نداده است.

2- تأکید دایی: از مذاکره با کرمی بی‌خبرم نگذارید

از نگاه رسانه‌ها و نزدیکان به باشگاه پرسپولیس نزدیک‌ترین گزینه برای پوشیدن سرخ در فصل چهاردهم فوتبال، عبدالله کرمی مدافع بلند قامت فولاد خوزستان است که تاکنون در مذاکرات تلفنی به جمع‌بندی خوبی با پرسپولیسی‌ها رسیده است. اما با توجه به فوت یکی از اقوام، این بازیکن نتوانست در زمان حضور دایی در ایران، به تهران بیاید و قراردادش را مکتوب کند به همین خاطر دایی هنگام ترک باشگاه از کارمندان باشگاه خواست تا به محض حضور کرمی در باشگاه او را در جریان مذاکرات و توافق احتمالی قرار دهند.

3- درخواست رحیمی از دایی؛ برای جذب مسلمان عجله نکن

یکی از زیبایی‌ها و جذابیت‌های فصل نقل و انتقالات به جدال تفکرات مدیران باشگاه‌ها مربوط می‌شود که برای برآورده کردن خواسته و مربیان خود از شطرنج‌وار جلو می‌روند.
در لیست ارائه شده از سوی دایی نام محسن مسلمان که در نیم فصل گذشته به صورت قرضی به پرسپولیس آمد دیده ‌می‌شود اما ظاهرأ مدیران ذوب آهن که متوجه این موضوع شده‌اند قصد دارند با مخالفت خود امتیاز بیشتری از سرخ‌ها بگیرند.

ظاهرأ رحیمی از دایی خواسته که برای جذب مسلمان زیاد عجله به خرج ندهد و اجازه بدهد او با بهترین شرایط حضور مسلمان را در پرسپولیس مهیا کند. زیرا ممکن است عجله دایی موجبات بالا رفتن قیمت مسلمان را فراهم آورد.

4- صادقیان هم می ماند

در این میان پیام صادقیان یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. اما مدیر برنامه های این بازیکن اخیرا در جلسه با علیرضا رحیمی پیشنهاد یکی تیم خارجی را روی میز مدیرعامل پرسپولیس گذاشته است و به همین ترتیب در تلاش است تا پیام صادقیان را ترانسفر کند.

این در حالی است که علی دایی رسما با صادقیان توافق کرده که یک سال دیگر هم در پرسپولیس بماند و این تیم را در بازی های آسیایی همراهی کند. از آنجایی که بازیکن جوان پرسپولیس از دایی خیلی حساب می برد به همین دلیل قبول کرده که تا پایان قراردادش در پرسپولیس بماند.

منبع: فارس
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین