امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۱۹:۰۷
کد خبر: ۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۲۱۷۰
باید و نباید نگرانی در مورد مسی؛
ماریا پارتیمیو رییس باشگاه بارسلونا اسپانیا گفت: حضور لیونل مسی در بارسلونا قطعی است وهواداران نباید نگران این مساله باشند.

به گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ به نقل از ایرنا ازتارنمای الکوره ، رییس باشگاه بارسلونا چهارشنبه شب در مراسم معارفه لویس اینریکه مربی جدید این تیم گفت: سخنان لیونل مسی کمی احساسی وخارج از قاعده بود ، نباید مردم احساس نگرانی کنند زیرا کوچکترین مشکلی با وی نداریم.

لیونل مسی فوق ستاره تیم بارسلونا به دنبال انتخاب لویس اینریکه برای مسوولیت مربیگری تیم بارسلونا درجایی عنوان کرده بود که اگر احساس شود که تمایلی به وجودش درباشگاه ندارند ممکن است این تیم را ترک کند.

رییس بارسلونا برای دلجویی از مسی افزود: مسی یک کاتلان واقعی و عاشق تیم بارسلونا است واز انتصاب اینریکه برای مربیگری تیم بسیار خرسند است.

وی بااشاره به اینکه گفته های مسی کمی خارج از روال بود زیرا کوچکترین مشکلی با وی نداریم افزود: مربی جدید علاقه زیادی به حضور مسی درتیم دارد واین شک وظن مسی بود کمی هواداران را نگران کرد.

به دنبال کناره گیری مارتینو تاتا از سمت مربیگری بارسلونا که فصل کابوس واری پشت سر گذاشت، مقامات باشگاه بارسلونا سه شنبه این هفته به طور رسمی با لویس اینریکه بازیکن سابق بارسلونا برای رهبری این تیم قرارداد بستند وشب گذشته جشن معارفه وی باحضور انبوه هواداران وبازیکنان گذشته وکنونی این تیم برگزار شد.

منبع: ایرنا
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین