امروز : سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
۱۰:۴۶
کد خبر: ۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۱۶۸۱
پرونده معاون اول دولت دهم روی ميز محاكمه؛
رییس شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران گفت که مشخص نیست مطالعه پرونده محمدرضا رحیمی چه زمانی به اتمام می‌رسد.

به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ قاضی سیامک مدیرخراسانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مطالعه پرونده معاون اول دولت دهم هنوز به اتمام نرسیده و مشخص نیست چه زمانی مطالعه این پرونده تمام می‌شود.

وی در خصوص اظهارات وکیل‌مدافع محمدرضا رحیمی مبنی بر اینکه تاکنون برای مطالعه پرونده توسط وی تعیین وقت نشده است، گفت: خاطرنشان کرد: در هیچ کجا شعبه‌ دادگاه به وکیل نمی‌گوید که بیا پرونده موکلت را مطالعه کن. رییس شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران ادامه داد: طبق قانون وکیل مدافع باید به دادگاه مراجعه کند و تقاضای مطالعه پرونده موکلش را داشته باشد.

قاضی مدیرخراسانی ۲۴ اردیبهشت ماه به ایسنا گفته بود که مطالعه پرونده محمدرضا رحیمی - معاون اول دولت دهم - تا یک هفته دیگر به پایان می‌رسد.

دادستانی تهران روز شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که از محمدرضا رحیمی تحقیق به عمل آمده و در حال حاضر با صدور قرار وثیقه‌ مناسب و تأمین آن، آزاد است.

سخنگوی قوه قضاییه نیز در نشست خبری ۱۲ اسفند در پاسخ به سئوالی درباره صحت صدور قرار مجرمیت یکی از مسئولان دولت سابق در پرونده‌های بیمه و ارز و وجود ۲۵ یا ۲۹ عنوان اتهامی برای او، گفت: اصل موضوع صحیح است و قرار مجرمیت برای این فرد صادر شده است، اما از تعداد اتهامات مطلع نیستم و در صورت اطلاع هم نمی‌توانستم بیان کنم.

منبع: الف
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین