امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
۱۴:۲۲
کد خبر: ۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
تعداد بازدید: ۱۸۳۰
می‌خواهیم در مالزی بهترین چهره را نشان دهیم؛
سرمربی تیم ملی کاراته اعزامی به مسابقات غرب آسیا گفت: در حال حاضر هدف ما حضور در مسابقات آسیایی مالزی است و به رقابت‌های غرب آسیا به عنوان یک دیدار تدارکاتی نگاه می‌کنیم.

به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ تیم ملی کاراته کشورمان در حالی قرار است در سومین دوره رقابت‌های غرب آسیا شرکت کند که از 6 فرصت اختصاص داده شده در بخش کومیته و کاتا، مسئولان فدراسیون 4 نفر را در بخش انفرادی و یک تیم را در بخش کومیته و تیم کاتا را عازم این رقابت‌ها خواهند کرد. در بخش کاتا نیز تیم ایران تنها در بخش کاتای تیمی در این پیکارها شرکت می‌کند.
وی اضافه کرد پس از اینکه به عنوان سرمربی تیم اعزامی به مسابقات غرب آسیا معرفی شد، گفت: تمرینات کاراته‌کاهای زیر 21 سال از اوایل اردیبهشت‌ماه آغاز شده و در حال حاضر مسئولان فدراسیون پس از بررسی شرایط کاراته کشورمان تصمیم گرفتند که آنها را به مسابقات غرب آسیا که اوایل خرداد‌ماه به میزبانی عربستان برگزار خواهد شد اعزام کنند.
وی در ادامه گفت: مسئولیت این تیم برعهده من واگذار شده و ما تمریناتمان را نیز آغاز کرده‌ایم. به عربستان می‌رویم تا بهترین چهره را از تیم اعزامی نشان دهیم و به کسب مدال و نتیجه فکر نمی‌کنیم، چرا که هدف اصلی ما حضور و کسب بهترین نتیجه در مسابقات آسیایی است که مرداد‌ماه به میزبانی مالزی قرار است برگزار شود.

سرمربی تیم ملی اعزامی به مسابقات غرب آسیا در مورد اینکه به رقابت‌های غرب آسیا به عنوان یک دیدار تدارکاتی نگاه می‌کند، ‌گفت: کاراته ایران در هر صورتی که به مسابقات آسیایی اعزام شود بهترین نتیجه را کسب می‌کند. در حال حاضر نیز هدف ما چیز دیگری است و به مسابقات غرب آسیا به عنوان یک دیدار تدارکاتی نگاه می‌کنیم. در واقع هدف از تشکیل تیم زیر 21 سال‌ها حضور موفق در مسابقات آسیایی است.

عبدالحسینی در پایان گفت: به نظرم پس از حضور در مسابقات غرب آسیا کاراته‌کاها به یک بازی تدارکاتی دیگر نیاز دارند تا با آمادگی کامل در مسابقات آسیایی مالزی وارد تاتامی ‌شوند.

منبع: فارس
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین