امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۱۳:۲۷
کد خبر: ۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲
تعداد بازدید: ۱۸۲۵
باتوجه به امکانات افتخارات خوبی کسب کرده‌ایم؛
رئیس هیأت شنای استان البرز گفت: با توجه به امکاناتی که در اختیار ما قرار گرفته است، افتخارات خوبی کسب کردیم. وی ادامه داد: شناگران جوان و با استعداد دیگری هم داریم و به آنها اميدواريم.

به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ به نقل از خبرگزاری فارس، درمورد شرایط هیأت شنای استان البرز اظهار داشت: در حال حاضر افشین عسگری و آرشام میرزایی از استان البرز در اردوی تیم ملی حضور دارند؛ در سال 2013 هم تیم ملی کلاً البرزی بود، چراکه تنها همین دو شناگر به مسابقات جهانی بارسلون اعزام شدند.

وی ادامه داد: شناگران جوان و با استعداد دیگری هم داریم که از جمله آنها می‌توانم به عبدالهی اشاره کنم که در مسابقات دوبی توانست سهمیه B رقابت‌های المپیک جوانان نانجینگ را کسب کند. امیرمحمد عزیزی مقدم هم توانست در مسابقات قهرمانی کشور رد‌ه‌های نوجوانان 10 مدال کسب کند که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: البرز پایگاه خوبی برای شناگران قهرمان شده است؛ هیچ‌گاه تیمی را روانه مسابقات نمی‌کنیم که زنگ تفریح باشیم. از نظر مالی هم همیشه شناگران‌مان را حمایت کرده‌ایم و اکثر هزینه‌های ورزشکاران را پرداخت می‌کنیم.

رئیس هیأت شنای استان البرز عنوان کرد: یک استخر در اختیار ما قرار دارد و اگر آن را هم از ما بگیرند دیگر توان قهرمان‌پروری نخواهیم داشت؛ در حال حاضر با توجه به امکاناتی که در اختیار ما قرار گرفته است نتایج بسیار خوبی گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه شنای استان البرز جایگاه خوبی در کشور دارد، افزود: رئیس فدراسیون زحمات زیادی کشیده است، اما همه باید با هیأت ‌ها همکاری کنند تا روند مثبتی در پیش بگیریم. ما هیأت‌ها بازو‌های فدراسیون هستیم و باید بیشتر به ما توجه کنند، اما در همین حد هم می‌توانیم برای شنای ایران پشتوانه‌سازی کنیم.

منبع: فارس
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین