امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۰۵:۲۷
کد خبر: ۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۱۴۰۶
تجمع یاران احمدی نژاد در یک ختم سیاسی؛
در حالی برخی اصولگرایان حامی دولت قبل سعی به اخفای منش دیروز خود، دارند، اما حلقه اصلی یاران محمود در هفته های اخیر از هر فرصتی برای نزدیکی و نشان دادن اتحاد خود استفاده می‌کنند.
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛به نقل از اعتدال، روز گذشته مراسم ختم مادر احمد قلعه بانی مدبرعامل شرکت ملی نفت در دولت گذشته در مسجد حامع شهرک غرب برگزار شد. مراسمی باعث شد یکبار دیگر محمود احمدی نژاد در کنار محبوبش مشایی قرار گیرد.

در این مراسم که برخی نام ها نزدیک به جریان انحرافی بر روی تاج گل های ارسالی چند صد هزار تومانی و شاید میلیونی جلب توجه می کرد چهره های مختلفی از مدیران دولت نهم و دهم که از کار برکنار شده اند حضور داشتند و خبری از سینه‌چاکان احمدی‌نژاد که هنوز در دولت روحانی مدیرند نبود.

محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی، که با گذشت نزدیک به یکسال از خداحاففظی دردناک با پاستور، هنوز متهم ردیف اول مشکلات اقتصادی و سیاسی ایران به شمار می‌روند، یکبار دیگر کنار هم در بین یاران حمام و گلستان خود ظاهر شدند، تا نشان دهند گذر زمان گردی بر روابط عاطفی آنها نگذاشته است.

قلعه بانی که علاوه قرابت فکری،همشهری محمود احمدی نژاد نیز بود، پس از ترک سمت مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا، به ریاست یکی از مهمترین شرکت های ایران رسید. طبق اسناد و مدارک موجود اکثر رانت خواری نفتی افرادی همچون بابک زنجانی با حضور وی در شرکت ملی نفت ایران همزمان بوده است.

هر چند شرکت در مراسم ختم و همدردی با بازماندگان یکی از سنت های حسنه ما ایرانیان، اما از دیرباز این مراسم ختم بهانه‌ای برای سیاسون است تا با به تجدید بیعت‌ها، طیف‌بندی‌های جدید و بعضا اعلام حضوری پس از مدتی سکوت باشد.

حال باید منتظر ماند و دید که رئیس جمهور سابق ایران و یار رد صلاحیت شده‌اش، این مراسم ختم را بهانه‌ای برای فعالیت‌های انتخاباتی آینده خود قرار خواهند داد یا خیر؟


 

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین