امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۱۹:۰۵
کد خبر: ۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹
تعداد بازدید: ۱۴۳۰
روايتي از حضور مردگونه در عرصه سياست؛
از افتتاح مدارس دستور داده‏ اند كه باید از طرف وزارت خانه آموزش و پرورش به كلیه آموزگاران زن ابلاغ شود كه براى حضور در سر كلاسها از لباس مینى‏ ژوپ استفاده كنند.
 
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ در ساعت ۱۰:۰۰ روز ۴۷/۸/۵  غلامرضا فلاحت رئیس انجمن محلى خیابان ۲۱ مترى رضا پهلوى كه براى اخذ پروانه آرایشگاه مخصوص بانوان به ناحیه (۸) شهردارى تهران مراجعه نموده بود و گویا مسئولین شهردارى مزبور او را ناراحت كرده بودند در یك صحبت خصوصى در دفتر آن شهردارى اظهار داشت فجایعى كه در كشور اسلامى ایران رخ مى‏دهد شرم‏آور است.

مثلاً اگر فرزند دو نفر كاسب یا كارگر با هم تماس نامشروع حاصل كنند از طرف دولت و مأمورین انتظامى با شیپور به تمام مردم اطلاع داده مى‏شود ولى عروسى فرزندان ذكور دو نفر از تیمساران گرامى و جشن مفصل آنها به این مناسبت مورد توجه دولت نیست. چون تمام سرنخهاى فساد دست خودشان مىی باشد.

نامبرده افزود دكتر هدایتى وزیر سابق آموزش و پرورش مرد بسیار فهمیده و متعصب و واردى بود از افتتاح مدارس به او دستور داده ‏اند كه باید از طرف وزارت خانه مزبور به كلیه-آموزگاران زن ابلاغ شود كه براى حضور در سر كلاسها از لباس مینى‏ژوپ استفاده كنند ولى دكتر هدایتى زیر بار این دستور ننگین نرفت و مجبور به استعفا شد و آنها هم این خانم پارسا را به وزارت منصوب كردند كه به زودى این دستور درخشان را عملى می ‏كند.

نامبرده ضمن تنقید از حزب ایران نوین اظهار داشت تمام این برنامه‏هاى غلط به وسیله حزب ایران نوین طرح‏ریزى مى‏شود و نخست‏وزیر با دبیركل این حزب سازش كرده و شاه را هم تحت‏تأثیر قرار داده‏اند ولى در عمل هیچ‏گونه نفوذ و محبوبیتى در بین مردم ندارند. یادشده در خاتمه از نحوه انتخابات انجمن شهر در سراسر كشور تنقید نمود.
نگهبان
بایگانى شود ۴۷/۸/۱۱

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین