امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
۲۳:۴۴
کد خبر: ۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۱۷۴۲
سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس؛
محمد دامادی سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس، گفت هر نوع افزایش نرخ کرایه تاکسی بدون اعلام رسمی غیرقانونی .

به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ محمد دامادی با بیان اینکه افزایش کرایه تاکسی در تهران به صورت خودسرانه از سوی رانندگان  تخلف به شمار می‌رود، گفت: تا 16 اردیبهشت ماه طبق مصوبه شورای شهر هیچ نوع افزایش نرخی در کرایه‌ها نباید رخ دهد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه پس از 16 اردیبهشت سال جاری نرخ کرایه تاکسی 25 درصد افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: تغییر نرخ کرایه‌ها قبل از زمان مقرر و همچنین افزایش بیش از میزان تعیین شده تخلف بوده که باید از سوی شهرداری و تاکسیرانی با متخلفان برخورد شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه افزایش کرایه‌های حمل ونقل عمومی همزمان با تغییر در نرخ حامل‌های انرژی طبیعی است، افزود: نباید اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و افزایش نرخ بنزین بهانه‌ای برای افزایش قیمت تمامی خدمات ارایه شده به شهروندان باشد.

وی با تاکید بر اینکه هر نوع افزایشی در نرخ کرایه تاکسی خارج از زمان مقرر از سوی شهروندان قابل پیگیری است، تصریح کرد: هیچ کدام از تاکسی‌رانان نباید به قیمت‌گذاری خودسرانه و افزایش بیش از 25 درصدی کرایه‌ها اقدام کنند.

دامادی با بیان اینکه ملاک افزایش نرخ کرایه‌‌ها نصب برچسب روی تاکسی‌های خطی است، گفت:‌ نباید نبود نظارت از سوی سازمان تاکسی‌رانی به سودجویی تاکسی‌های گردشی و شخصی منجر شود.

سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس، یادآور شد: مجلس به ویژه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی آن به جد پیگیر تحقق مطالبات مردم بوده و با برگزاری جلساتی با اعضای شورای شهر اجازه افزایش بدون ضابطه نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی را نخواهد داد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین