امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۰۲:۰۸
کد خبر: ۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
تعداد بازدید: ۲۴۰۱
کینه‌های قدیمی فردوسی‌پور سرباز کرد
محمد رویانیان : خادم دروغ بزرگی گفت و برنامه 90 هم نشان داد که پهلوانی مُرده است. عادل فردوسی‌پور نیز کینه‌های گذشته خود را در این برنامه نشان داد و کینه‌های او شب گذشته سر باز کرد.

به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.» ؛ محمد رویانیان درباره اینکه خادم در برنامه شب گذشته 90 اعلام کرد 50 میلیارد از 70 میلیارد بدهی باشگاه پرسپولیس مربوط به دوران حضور او است عنوان کرد: خادم دروغ بزرگی گفت و برنامه 90 هم نشان داد که پهلوانی مُرده است. عادل فردوسی‌پور نیز کینه‌های گذشته خود را در این برنامه نشان داد و کینه‌های او شب گذشته سر باز کرد.

وی ادامه داد: آن چیزی که مسلم است این است که اعداد و ارقام غیرواقعی اعلام شد که من آن را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری خواهم کرد. چیزی جز تأسف برای رسانه ملی ندارم که فردی که در برنامه حضور ندارد را می‌کوبند و هرچه می‌خواهند می‌گویند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: این موضوع نشان دهنده جهت‌گیری خاصی است و انشاءالله این افراد پاسخشان را خواهند گرفت. مطمئن باشید از خادم و فردوسی‌پور به دادگاه شکایت می‌کنم و آنها باید پاسخگوی اتهام‌ها و حرف‌هایی که زده‌اند باشند.

رویانیان در مورد اینکه خادم اعلام کرده یکبار از او پرسیده چرا حساب بانکی باز نمی‌کند، اظهار داشت: این هم دروغ بود. خادم در یک برنامه تلویزیونی این حرف را زد اما من با او کاری ندارم چرا که خادم را در حدی نمی‌دانم که بخواهم با او مذاکره کنم. یکبار با او صحبت کردم و متوجه شدم چیزی نمی‌داند و یک مدیر فانتزی است.

وی اضافه کرد: ای کاش خادم در همان کشتی می‌ماند و وارد سیاست نمی‌شد. او چیزی از مدیریت نمی‌داند و لزومی ندارد پاسخ اظهارات دروغ او را بدهم و او باید در دادگاه پاسخگو باشد.

رویانیان تاکید کرد: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم که در آینده خواهم گفت.

منبع: تسنیم
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین