امروز : شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
۲۲:۲۷
کد خبر: ۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
تعداد بازدید: ۱۳۳۱
صدرالحسینی؛
با توجه به عملکرد ملک عبدالله به عنوان حامی رژیم صهیونیستی و اختلاف افکنی بین مذاهب اسلامی به عنوان غاصبان سرزمین‌های اسلامی، این پیش‌بینی می‌تواند طلیعه روشنی برای منطقه و جهان اسلام محسوب گردد.

به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.» ؛ "سیدرضا صدرالحسینی" با اشاره به اینکه موسسه امور خلیج فارس در واشنگتن فاش کرد که ملک عبدالله شش ماه بیشتر زنده نخواهد بود، گفت: با توجه به عملکرد دهه گذشته ملک عبدالله به عنوان حامی تروریسم و اختلاف افکنی بین مذاهب اسلامی و همچنین حامی رژیم صهیونیستی به عنوان غاصبان سرزمین‌های اسلامی، این پیش‌بینی می‌تواند طلیعه روشنی برای منطقه و جهان اسلام محسوب گردد.   
 
وی ادامه داد: بنابراین با توجه به آخرین وضعیت کسالت ملک‌عبدالله و تغییراتی که در طول یک ماه گذشته در سیستم حکومتی نظام عربستان رخ داده حامیان فرامنطقه‌ای این کشور در راستای تغییر و تحولات عمده برنامه‌ریزی‌های دقیقی را پیش‌بینی کردند.   
 
این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: یکی از کمترین تأثیرات مرگ ملک‌عبدالله کاهش وهابیت و تنش بین مذاهب مختلف اسلام است.
 
 صدرالحسینی افزود: با توجه به ریشه صد ساله خاندان آل صعود و حمایت از تفرقه بین مذاهب اسلامی، سرمایه‌گذاری‌های سنگین اقتصادی در نقاط مختلف دنیا و تسلط بر سلاطین و امرای عربی از موضوعاتی است که در کوتاه مدت نمی‌توان به تغییرات آن دل بست.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در صورت وقوع این حادثه تغییر و تحولات عمده‌ای در خاورمیانه به وجود بیاید.   

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین