امروز : شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
۰۲:۵۹
کد خبر: ۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
تعداد بازدید: ۱۹۸۲
قاتل 40 شهروند آمریکایی:
در ادامه تشدید خشونت ها در شهرهای آمریکا پلیس این کشور مردی را بازداشت کرد که در اعترافات خود از قتل 40 شهروند خبر داده است .

به گزارش«مدّاح نیوز»؛ به نقل از روزنامه گاردین ؛‌ پلیس ایالت کالیفرنیا فردی را به اتهام قتل 9 تن بازداشت کرد که پس از بازجویی ها مشخص شد وی بیش از ده سال است که در شهرهای مختلف این کشور به آدم کشی مشغول است .

جوزف مانوئل مارتینز 51 ساله به بازجویان اعتراف کرد : از سالهای گذشته نقش پخش کننده مواد مخدر در یک تیم قاچاق مواد مخدر را داشته ام . در همین سالها به اقتضای شرایط اجرای کارم آدم هم می کشتم .

مارتینز در سال 2013 به اتهام قتل بازداشت و در دادگاهی در آلاباما محاکمه شد . به محض بازداشت وی جمع زیادی از بازجویان و کارآگاهان تجسسی و جنایی به آلاباما هجوم آورده تا از وی بازجویی کنند . تمامی مشکلات پرونده های این کارآگاهان توسط جزئیاتی که مارتینز از قتل هایش مطرح می کرد ،‌ حل شده است .

گاردین در ادامه نوشت :‌ توماس ترنز ،‌ وکیل این قاتل سنگدل در بخشی از سخنان خود درباره وی گفته است :‌ " باید هر چه زودتر محاکمه وی در آلاباما تمام شود تا بتوان وی را برای محاکمه دیگری به کالیفرنیا انتقال داد . قتل های مارتینز به حدی فجیع و واضح بوده که غیرقابل انکار است اما از زمانی که با وی آشنا شده و هم صحبت شده ایم اورا مردی دوست داشتنی و مودب دیده ام . مارتینز شخصیت برجسته ای دارد " !

یکی از یازجویان مارتینز در ایالت کالیفرنیا اظهار داشت :‌ وی طی سالهای 1980 تا 2011 قتل های خود را در شهرهای مختلف انتخاب کرده و آنها را به شیوه های گوناگون کشته است . سن مقتولین وی بین 22 تا 56 ساله بوده اند .

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین