امروز : يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
۱۸:۰۶
کد خبر: ۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
تعداد بازدید: ۱۶۳۴
باز هم اعتیاد جنایت آفرید
معتاد شيشه ای که پس از مرگ مشکوک دختر ۵ ماهه اش جسد او را به طور غيرقانونی با همدستی يک زن در مشهد دفن کرده بود دستگير شد.

به گزارش«مدّاح نیوز»، صبح روز گذشته يکي از شهروندان با پليس تماس گرفت و ادعا کرد زن و شوهر معتادی فرزند ۵ ماهه خود را از ۳ روز قبل در اطراف کوه های خلج دفن کرده اند.

در پي دريافت اين خبر کارآگاهان اداره جنايی پليس آگاهي خراسان رضوی تحقيقات غيرمحسوس خود را آغاز کردند و پس از جمع آوری يک سری اطلاعات پليسی ماجرا را به قاضی ويژه قتل عمد اطلاع دادند.

به دستور «قاضی موحدی راد» زن و مرد مذکور در منطقه سيدی دستگير و از آنان بازجويی شد. مرد ۳۲ ساله وقتی متوجه شد که پليس از ماجرای دفن غيرقانونی دختربچه اطلاع دارد گفت: اين زن همسر من نيست. من مدتی قبل با دختری ازدواج کردم و صاحب يک فرزند دختر شدم. حدود ۲ ماه قبل همسرم به خاطر اعتياد شديدی که به کريستال و شيشه داشتم مرا با فرزندم رها کرد و به مکان نامعلومی رفت. آن روز من به اداره آگاهی رفتم و پليس را در جريان گم شدن همسرم قرار دادم ولی به خاطر اعتيادی که داشتم نمی توانستم از دخترم نگهداری کنم به ناچار او را به منزل اين زن بردم تا از او نگهداری کند. او تنها بود و گاهی برای استعمال کريستال يا شيشه به منزل او که «پاتوق» شده بود می رفتم.

مرد ۳۲ ساله ادامه داد: چند روز قبل دخترم به شدت گريه می کرد و هر کاری می کردم ساکت نمی شد تا اين که اين زن، دخترم را از من گرفت و زير دوش آب سرد برد ولی ناگهان ديديم که او مرده است. هر دو نفر به شدت ترسيده بوديم و نمی دانستيم چکار بکنيم تا اين که تصميم گرفتيم بدون آن که کسی متوجه شود او را دفن کنيم به همين خاطر هم جسد او را به گورستانی در اطراف کوه های خلج برديم و با کندن يک گودال جسدش را دفن کرديم.

به گزارش روزنامه ی خراسان: در پی اعترافات اين مرد با توجه به مرگ مشکوک کودک ۵ ماهه، مقام قضايی دستور نبش قبر را صادر کرد و جسد دختربچه برای تعيين علت دقيق مرگ به پزشکی قانونی مشهد حمل شد.

تحقيقات بيشتر از سوی کارآگاهان اداره جنايی پليس آگاهی خراسان رضوی درباره چگونگی مرگ اين دختر با صدور دستوراتی از سوی قاضی ويژه قتل عمد ادامه دارد.

منبع: خراسان
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین