امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۱۸:۰۴
کد خبر: ۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۳۲۴۷
تكميل زنجيرۀ معنادار در دانشگاه آزاد
عبدالله جعفرعلی جاسبی در سومين جلسه هيئت مؤسس سال ۹۲ دانشگاه آزاد به عنوان عضو جديد هيئت امنای دانشگاه آزاد انتخاب شد.
عبدالله جعفرعلی جاسبی در سومين جلسه هيئت مؤسس سال ۹۲ دانشگاه آزاد به عنوان عضو جديد هيئت امنای دانشگاه آزاد انتخاب شد.اين در حالی است كه چهار روز پيش علی اكبر ناطق نوری نيز به عنوان عضو رسمی هيئت مؤسس اين دانشگاه منصوب و اين خبر از سوی دبير شورايعالی انقلاب فرهنگی تأييد شد.

به گزارش«مدّاح نیوز»، به نظر می رسد جريانی سعی در احيای زنجيره‌ای خاص در مناصب كليدی بخش قابل توجهی از آموزش عالی كشور دارد. عبدالله جعفر علی جاسبی در سومين جلسه سال 92 هيئت مؤسس دانشگاه آزاد به عنوان عضو جديد هيئت امنای دانشگاه آزاد انتخاب شد. براساس اين گزارش، به استناد بند 2 ماده 10 اساسنامه دانشگاه آزاد جاسبی به عنوان عضو جديد هيئت امنای دانشگاه آزاد انتخاب شد.

سومين جلسه هيئت مؤسس دانشگاه آزاد در سال 92 با حضور اكبر هاشمی رفسنجانی، علي اكبر ناطق نوری، سيد حسن خميني، جاسبی، حجت‌الإسلام محسن قمی و ميرزاده رئيس اين دانشگاه در محل مجمع تشخيص مصلحت نظام برگزار شد. اين روزها مسئولان دانشگاه آزاد از اعضای هيئت مؤسس و هيئت امنا گرفته تا رئيس دانشگاه و رؤساي واحدهای تازه منصوب شده، به اين سرمايه ی ملی به چشم جبهه‌ای فتح شده يا غنيمتی دوباره به دست آمده می نگرند و سريال اظهارات هاشمی رفسنجانی در يك‌شنبه گذشته، با عضويت ناطق نوری در هيئت مؤسس دانشگاه آزاد ادامه يافت و فعلاً و تا اطلاع ثانوی به انتصاب جاسبی به عضويت در هيئت امنا ختم شده است.

با اين حساب دانشگاه آزاد از محلي برای تحصيل و توليد علم، به پايگاه و خانه دائمی عده‌ای خاص تبديل شده و از اين پس بايد اين دانشگاه را يك پايگاه سياسی دانست؛ در عين اينكه به روال گذشته، توسعه دانش و ارتقای كيفيت، تحت‌الشعاع اهداف جناحی و حزبی يك گروه، از اولويت كاری مسئولان اين دانشگاه خارج می شود.

گفتنی است، بيستم اسفند جاری علي اكبر ناطق نوری با رأی اكثريت آرای اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی رسماً عضو هيئت مؤسس دانشگاه آزاد و جانشين مرحوم حسن حبيبی شد تا تلويحاً نمك‌گير جريان خاص شده باشد و با اين كار حلقه شناسنامه‌داری در حياط خلوت دانشگاه آزاد ترميم و تكميل شود. گفتنی است، واكنش‌ها به اظهارات هفته گذشته رئيس هيئت امنای دانشگاه آزاد مبنی بر تغيير غير قانونی اساسنامه اين دانشگاه و تصاحب آن ادامه دارد.

حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
2
1
به مانند خانه مداحان که باید مدح گوی اهل بیت باشد مدح گوی قدرت شده و ابزار یک جریان سیاسی برای پوشش گذاشتن بر اقدامات غیر دینی خود
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین