امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۱۵:۵۹
کد خبر: ۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۳۰۲۹
دکتر رضا جهانگیری فر
معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از عیدانه ویژه شهرداری برای بی خانمان های پایتخت خبر داد.
به گزارش «مدّاح نیوز»، به نقل از شهر نوشت: معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از عیدانه ویژه شهرداری برای بی خانمان های پایتخت خبر داد.

 دکتر رضا جهانگیری فر از برنامه ریزی جامع شهرداری تهران برای استقبال از بهار خبر داد و گفت: براساس سنت ها ایام نوروز از اهمیت خاصی برخوردار است. از این رو در برنامه استقبال از بهار ویژه بی خانمان های تهران به ارائه غذا و لباس برای این افراد توجه خاصی شده است.

جهانگیری فر اعلام کرد: توزیع سبزی پلو و ماهی بین همه افرادی که در مراکز گرمخانه حضور دارند و تمام بی خانمان های سطح شهر که به مراکز نمی آیند، تدارک دیده شده است .

معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران همچنین از اهدای بسته های ویژه عیدانه شامل آجیل ، شکلات و شیرینی به افراد بی خانمان خبر داد و گفت: امکان استحمام برای همه افراد مهیا شده و تمامی مددجویان تحت پوشش، ملبس به لباس نو می شوند.

جهانگیری فر ادامه داد: در شرایطی که این افراد خارج از محیط خانواده هستند، اصلی ترین تلاش ما برگزاری برنامه های فرهنگی است تا در ایام نوروز، جمع بی خانمان ها هم حال و هوای نوروز را داشته باشد. 


آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین