امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۱۵:۴۴
کد خبر: ۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۲۱۲۱
تکذیب شایعه ی مرگ مغزی؛
شنیده ها حاکی از آن است وی شهرستان قم را به مقصد تهران ترک کرده بود که از آنجا به استان کرمان و سپس شهرستان شهربابک بیاید در بین راه ،نرسیده به تهران دچار سانحه شدید رانندگی می شود.

به گزارش «مدّاح نیوز»؛ برخی از سایت ها بامداد روز یکشنبه نوشتند: حاج سید مهدی میرداماد که قرار بود امشب در اولین مراسم یادواره شهدای کارگر شهرستان شهربابک شرکت کند بدلیل سانحه رانندگی به این مراسم نرسید.

حاج سید مهدی میرداماد که شهرستان قم را به مقصد تهران ترک کرده بود که از آنجا به استان کرمان و سپس شهرستان شهربابک بیاید در بین راه ،نرسیده به تهران دچار سانحه شدید رانندگی می شود که به شدت دچار آسیب دیدگی شده است.

طبق شنیده ها سید مهدی میرداماد پس از انتقال به بیمارستان مدت کوتاهی را در کما به سر برده است که به لطف خدا هم اکنون از حالت کما خارج شده است.

اما تا اینجا اخبار، فقط شنیده ها و شایعات را بیان میکرد تا اینکه طی تماس با مهدی اسماعیلی، از نزدیکان حاج سید مهدی میرداماد، متوجه شدیم حاج سید مهدی میرداماد دیشب دچار یک سانحه تصادف ساده شده است که این حادثه فقط خسارت مالی در بر داشته است و هم اکنون ایشان در سلامت کامل بسر می برد و هیچ گونه مشکلی در حال حاضر حاج مهدی را تهدید نمی کند. و همچنین اینکه ایشان دچار کما شده است کاملا شایعه است.


آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین