امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۰۵:۲۷
کد خبر: ۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
تعداد بازدید: ۲۳۴۱
دبیر کمیته فرعی شرایط عمومی بیمه‌های زندگی؛
این اصلاحات جهت طرح در کارگروه توسعه بیمه‌های زندگی و ارسال به شورای عالی بیمه به سندیکای بیمه‌گران ایران ارسال شده است.
به گزارش «مدّاح نیوز»؛ عباس رنجبر کلهرودی درباره اهداف کمیته فرعی شرایط عمومی بیمه‌های زندگی اظهارداشت: این کمیته توسط کارگروه توسعه بیمه‌های زندگی در سندیکای بیمه‌گران ایران و به منظور تدوین و استاندارد‌سازی انواع شرایط عمومی بیمه‌های زندگی متشکل از 9 نفر از اعضای کارگروه تشکیل شده است.

وی درباره اقدامات انجام شده کمیته فرعی شرایط عمومی گفت: تاکنون با برگزاری 16 جلسه کارشناسی، ‌شرایط عمومی بیمه‌های زندگی از جمله بیمه‌های عمر زمانی، ‌مانده بدهکار، ‌بیمه عمر جامع، عمر و پس انداز و تمام عمر بازنگری و تدوین شده است.

به گفته وی این اصلاحات جهت طرح در کارگروه توسعه بیمه‌های زندگی و ارسال به شورای عالی بیمه به سندیکای بیمه‌گران ایران ارسال شده است.

دبیر کمیته فرعی شرایط عمومی بیمه‌های زندگی سندیکای بیمه‌گران درباره اقدامات آتی کمیته نیز افزود: شرایط عمومی بیمه‌های به شرط حیات از جمله بیمه مستمری و پوشش‌های تکمیلی بیمه‌های زندگی شامل بیمه بیماری‌های سخت، ‌بیمه معافیت از پرداخت حق بیمه در اثر از کارافتادگی ناشی از حادثه و بیماری و موارد خاص نیز در آینده نزدیک بررسی و به سندیکای بیمه‌گران ارائه خواهدشد.

رنجبر کلهرودی در پایان اظهار امیدواری کرد که تدوین و استاندارد‌سازی شرایط عمومی بیمه‌های زندگی، ‌ضمن ایجاد وحدت رویه در صنعت بیمه،‌ موجب شفاف‌سازی در حقوق بیمه‌گذاران و تعهدات شرکت‌های بیمه شود و زمینه تسریع در خدمات بیمه‌ای به بیمه‌گذاران بیمه‌های زندگی را فراهم کند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین