امروز : شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
۰۰:۲۹
کد خبر: ۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵
تعداد بازدید: ۱۵۷۶
اظهار ندامت مدیر وبلاگ مبتذل
رئیس پلیس فتای استان بوشهر روز گذشته از دستگیری نوجوانی که با تحریک دوستانش به راه‌اندازی وبلاگی غیراخلاقی و ترویج ابتذال اقدام کرده بود، خبر داد؛ اما قاضی پرونده بعد از اظهار ندامت و توبه متهم، حکم به آزادی وی داد.

به گزارش «مدّاح نیوز»، سرهنگ داریوش پورسعید، رئیس پلیس فتا بوشهر در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس فتای استان بوشهر در راستای پایش فضای مجازی وبلاگی را شناسایی کردند که به انتشار محتوای غیراخلاقی و ترویج فرهنگ ابتذال غرب اقدام کرده بود.

وی با بیان اینکه مأموران در راستای مقابله با جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی، مدیر این وبلاگ را شناسایی کردند، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم که نوجوانی 16 ساله بود، به پایگاه انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر افزود: پس از انتقال این نوجوان به پایگاه انتظامی، وی مدعی شد که به دلیل عدم آگاهی از جرایم سایبری و با تحریک دوستانش برای راه‌اندازی چنین وبلاگی اغفال شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این نوجوان با پیشنهاد پلیس فتا و با توجه به ابراز ندامت وی و دستور قاضی پرونده آزاد شد، اظهار داشت: این اقدام پلیس در جهت تحت آموزش اجتماعی قرار گرفتن این نوجوان 16 ساله صورت پذیرفت.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین