امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۰:۴۷
کد خبر: ۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۱۹۱۱
تیم مذاکره کننده هسته ای،رزمندگان خطمقدم نبرد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشور با گروه 1+5 ، رزمندگان خط مقدم نبرد هستند.
به گزارش "مداح نیوز" :ˈاحمد امیرآبادی فراهانیˈ در آیین یادواره شهدای روستای جنت آباد قم افزود: دراین راستا باید از مذاکره کنندگان هسته ای کشور دفاع و حمایت کنیم.

وی به این نکته نیز اشاره داشت که رزمندگان نیز باید بدانند درمقابل چه دشمنی قرار دارند.

وی تصریح کرد: اگر بر سر اصول خود پافشاری کنیم، دشمن کوتاه خواهد آمد هر چند به خیال باطل خود، در مذاکرات همواره دنبال این است که ما از مواضع اصولی خود کوتاه بیاییم.

امیرآبادی با بیان اینکه ملتی می تواند در مقابل دشمنان بایستد که به توانمندی های جوانانش توجه کند، افزود: مردم غیور ایران اسلامی

قدرتمند و توانمند می باشند و اگر در مساله هسته ای کوتاه بیاییم، قطعا آنها موضوعات دیگری را علیه ما بهانه قرار خواهند داد.

وی یادآور شد: اگر ما در ابتدای جنگ تحمیلی در وارد کردن سلاح مشکل داشتیم، اکنون با ساخت موشک های دوربرد و پهبادهای رادارگریز، حرف اول را از لحاظ دفاعی در منطقه می زنیم.

وی با اشاره به ضرورت هوشیاری دربرابر مسایل جامعه، اظهار داشت: باید در شناخت مواضع افراد و موقعیت دشمن، طوری بابصیرت حرکت کنیم که مطابق میل وخواست آنان نباشیم و تنها تحت امر ولی امر و رهبرمان حرکت کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تحریم های دشمنان، افزود: اگر مسایل اقتصادی داخلی را خوب مدیریت کنیم، یقینا تحریم ها نیز کارساز نخواهد بود.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین