امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۳:۲۴
کد خبر: ۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
تعداد بازدید: ۱۶۶۱
وزیر امنیت داخلی رژیم‌ صهیونیستی:
«گلعاد اردان» روز شنبه به رادیو اسرائیل گفت حتی در صورتی که ایران و ۱+۵ در موضوع هسته‌ای به توافق برسند، اسرائیل همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی را برای خود محفوظ می‌دارد.

به گزارش "مداح نیوز":«گلعاد اردان» روز شنبه با بیان اینکه اسرائیل حق ایران برای غنی‌سازی اورانیوم را به رسمیت نمی‌شناسد، گفت اگر به ایران اجازه داده شود که به آستانه تولید سلاح اتمی برسد، اسرائیل تمام گزینه‌ها از جمله گزینه اقدام نظامی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

ایران و گروه 1+5 هفته گذشته دور تازه‌ای از مذاکرات هسته‌ای را در شهر ژنو سوئیس برگزار کردند. این مذاکرات نهایتا به دلیل مواضع سخت‌گیرانه فرانسه، بدون توافق پایان یافت. این مذاکرات چهارشنبه هفته جاری بار دیگر در ژنو پیگیری می‌شود.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی هم دو هفته قبل تأکید کرده بود در صورت معامله بد 1+5 با ایران، اسرائیل این توافق را به رسمیت نشناخته و به آن متعهد نخواهد بود.

«گلعاد اردان» وزیر امنیت داخلی صهیونیست‌ها هم که امروز با رادیو اسرائیل گفت‌وگو می‌کرد، به کشورهای عضو 1+5 هشدار داد که اگر تحریم‌های ایران را کاهش دهند، موافقتنامه‌ موقت با ایران ممکن است به وضعیتی دائمی تبدیل شود.

وی همچنین تأکید کرده است که «بنیامین نتانیاهو» از جزئیات طرح پیشنهادی به ایران اطلاع دارد. نتانیاهو هم هفته قبل با اعلام اینکه از جزئیات توافق با ایران مطلع است، آن را «معامله‌ای بسیار بسیار بد» توصیف کرده بود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین