امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۱۶:۰۸
کد خبر: ۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۲۴۷۶
شکارچیان ارواح دوباره می آیند:
منابع نزدیک به مجموعه فیلم کمدی ترسناک «شکارچیان ارواح» می‌گویند کلید فیلمبرداری سومین قسمت این فیلم موفق و پرفروش، بهار سال ۲۰۱۴ زده می‌شود.شرکت سونی تهیه کننده این فیلم است.

به گزارش «مدّاح نیوز»؛ لوکیشن اصلی قسمت سوم «شکارچیان ارواح» در شهر قدیمی کلیولند خواهد بود.

به گفته منابع نزدیک به این پروژه، تهیه‌کنندگان این مجموعه فیلم قدیمی به دنبال آن هستند تا سومین قسمت «شکارچیان ارواح» را برای سی‌امین سالگرد نمایش عمومی قسمت اول آن آماده کنند.

اولین قسمت این کمدی ترسناک و ماجراجویانه هشتم ژولای سال 1984 به روی پرده سینماها رفت. به همین دلیل، سازندگان آن تلاش دارند سومین قسمت آن را در همین تاریخ در سال 2014 اکران عمومی کنند.

این در حالی است که برخی منابع می‌گویند امکان تولید فیلم تا آن زمان امکان‌پذیر نیست و تهیه‌کنندگان فیلم احتمالا کلید فیلم‌برداری را در سی‌امین سالگرد اکران عمومی اولین قسمت آن خواهند زد!

شرکت سونی که تهیه‌کننده این مجموعه فیلم پرفروش است، از چند سال قبل درفکر تولید قسمت سوم آن است و مدت‌هاست که بحث تولید این فیلم مطرح است.

خبر زمان احتمالی تولید فیلم، چندمین خبری است که طی یک هفته گذشته درباره این پروژه قدیمی در رسانه‌های گروهی چاپ می‌شود و باعث مطرح شدن دوباره نام آن شده است.

هفته قبل هم اعلام شد اما استون و جونا هیل دو بازیگر جوان سینما، به جمع بازیگران قبلی و قدیمی سومین قسمت «شکارچیان ارواح» پیوسته‌اند.

با آن که هنوز تهیه‌کنندگان فیلم این خبر را تائید نکرده‌اند، ولی گفته می‌شود این دو بازیگر جوان نقش فرزندان چند کاراکتر قدیمی این مجموعه فیلم را بازی خواهند کرد.

دان آرکاد، سیگورنی ویور، هارولد رامیس و ارنی هادسن بازیگران دو قسمت اول و دوم فیلم، در سومین قسمت آن هم دوباره نقش‌های قبلی‌شان را تکرار می‌کنند.

هنوز حضور بیل موری برای قسمت سوم فیلم تائید نشده و مشخص نیست وی با سومین قسمت این مجموعه فیلم همکاری خواهد داشت یا خیر.

شرکت سونی در رابطه با زمان شروع کار فیلمبرداری «شکارچیان ارواح» صحبتی نکرده و به درستی معلوم نیست چه زمانی کلید فیلمبرداری آن زده خواهد شد.

به نوشته سایت اینترنتی موویز، فیلم‌نامه فیلم تا به حال چند بار دوباره نویسی شده و آخرین بانویسی آن مورد تایید تهیه‌کنندگان و بازیگران اصلی آن قرار گرفته است.

ایوان ریتمن کارگردان سرشناس ژانر کمدی که کارگردانی دو قسمت اول و دوم «شکارچیان ارواح» را انجام داده، برای امر کارگردانی قسمت سوم آن هم پشت دوربین این فیلم قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین