امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
۱۸:۵۵
کد خبر: ۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۳۲۱۲
مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ارومیه گفت: تراکتور 950 با موتور صددرصد بومی و با اتکا به دانش و توان بالای مهندسی کشور در این کارخانه به تولید انبوه رسید.

ساخت تراکتور 950 با موتور بومی در کارخانه تراکتورسازی ارومیه نمود واقعی تبدیل تحریم ها به فرصت است.

وی اظهار کرد: این شرکت از ظرفیت تولید دو هزار دستگاه تراکتور 950 به صورت سالانه برخوردار است و این محصول در پایان سال گذشته نمونه سازی شد و از ابتدای مهرماه سال جاری رسما به تولید انبوه رسیده است.

وی اضافه کرد: این محصول در حال حاضر مانند سری های پیشین با کاپوتاژ فلزی عرضه می شود که در سه ماهه پایانی سال به صورت فیس لیفت در دو طرح کاپوتاژی فلزی و کاپوتاژ جدید غیرفلزی با مقاومت بالا عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ارومیه گفت: ویژگی اصلی این محصول با موتور ایرانی نسبت به موتورهای خارجی که قبلا مورد استفاده قرار می گرفت، توان بالاتر موتور و قدرت بیشتر عملکرد تراکتور است به طوری که در تولید جدید توان عملکرد بیش از 30 درصد افزایش داشته است.

نوروزی افزود: محصول جدید از نظر قدرت کشندگی نیز عملکرد بهتری نسبت به مشابه خارجی خود دارد و فعالیت های سنگین را راحت تر از مدل های قبلی خود انجام می دهد.

وی اظهار کرد: تراکتور تولید شده با موتور بومی در مقایسه با تراکتورهای تولید شده با موتور وارداتی از کاهش قیمت 45 تا 50 درصدی برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: محصول تولیدی تراکتور 950 پیش از تولید انبوه با استقبال خریداران مواجه شده و پیش فروش آن از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

شرکت تراکتورسازی ارومیه سابقه 20 ساله در تولید تراکتورهای باغی دارد و با توجه به کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور، محصولات این شرکت همواره از سوی کشاورزان مورد استقبال قرار گرفته است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین