امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۱۳:۱۲
کد خبر: ۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
تعداد بازدید: ۲۵۶۳
تخصیص ۲۰ میلیارد اعتبار به فدراسیون‌ها تا پایان سال
با توجه به در پیش بودن رویدادهای مهمی مثل بازی های آسیایی اینچئون کره و جام جهانی فوتبال امیدوارم دوستان من در فدراسیون های ورزشی با خاطر آسوده برنامه خود را پیگیری کنند تا بتوانیم دراین رویدادهای بزرگ به نتایج خوبی دست پیدا کرده و دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش «مدّاح نیوز»؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی صبح امروز در جمع روسای فدراسیون های ورزشی با مهم خواندن مقوله ورزش درکشور، رونق بخشی و برنامه ریزی برای توسعه پایدار ورزش را منوط به تعامل، حرکت جمعی و هم افزایی عنوان کرد و گفت: با این بینش می توان بیشترین و بهترین خدمات را به ورزش و مردم ارائه کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف جامعه ورزش سربلندی ایران در میادین مهم ورزشی است تلاش در این خصوص را وظیفه ای مهم عنوان کرد و افزود: ما سرباز نظام و آماده خدمتگزاری در هر پست و مقامی هستیم.

وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در این نشست نگرش مقطعی و برنامه ریزی براساس امور روزانه، بدون ترسیم چشم انداز را افت توسعه ورزش دانست و گفت: این اتفاق زمانی رخ می دهد که مدیران ، برنامه ریزان و سیاستگذاران در حوزه کاری خود احساس امنیت نداشته باشند.

وی با انتقاد از تغییرات شتاب زده در حوزه مدیران ورزشی اظهار داشت: بی تردید اگر مدیری احساس امنیت نداشته باشد، نمی تواند برای حوزه عملیاتی خود برنامه های زمان‌یندی شده، تدوین کند.

دکتر محمود گودرزی پرهیز از تغییرات بدون کارشناسی در بخش مدیران را یکی از برنامه های خود اعلام کرد و افزود: اگر در این بخش نیازی به تغییر و تحولی هم احساس می شد قطعا کارشناسی شده و از سر علم و تحقیق خواهد بود. با توجه به در پیش بودن رویدادهای مهمی مثل بازی های آسیایی اینچئون کره و جام جهانی فوتبال امیدوارم دوستان من در فدراسیون های ورزشی با خاطر آسوده برنامه خود را پیگیری کنند تا بتوانیم دراین رویدادهای بزرگ به نتایج خوبی دست پیدا کرده و دل مردم را شاد کنیم.

وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در این نشست به مشکلات مالی فدراسیون های ورزشی اشاره کرد و با مهم خواندن آن، ادامه داد: تاکنون 36 میلیارد به فدراسیون های ورزشی تزریق شده و قرار است تا پایان سال 20 میلیارد دیگر به فدراسیون اعتبار تخصیص داده شود.

وی با ناکافی خواندن این اعتبارات، استفاده بهینه از آن را بهره وری دانست و گفت: باید تلاش کنیم با این حداقل ها به مطلوبت ترین نتایج برسیم.

وی در این نشست تعامل و همفکری در جهت رشد و تعالی ورزش را بسیار مهم دانست و با تاکید بر تداوم برگزاری جلسات هم اندیشی برای تصمیم سازی در برنامه های کلان ورزش اظهار داشت: ما به دنبال تصمیم سازی های مشارکتی هستیم. همه آحاد جامعه در حوزه ورزش سهیم و به نوعی صاحب نظر هستند و این در جای خود بسیار مهم است و باید از این اظهار نظرها استفاده کرد.

وی ادامه داد: مجلس یک وظیفه قانونی دارد و احترام و تمکین به تصمیمات نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظیفه ماست و باید هر آنچه روز یکشنبه به وقوع پیوست بپذیریم.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین