امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
۱۷:۳۰
کد خبر: ۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰
تعداد بازدید: ۱۶۳۰
در شرایطی که خیلی از تیم‌ها در تعطیلات نیم‌فصل بازیکنان خود را جا به جا کردند اما پرسپولیس همچنان به دنبال رایزنی برای جذب بازیکنان جدید و خلوت کردن لیست خود است.
آخرین اخبار از وضعیت عجیب نقل و انتقالات فوتبال!
 بحث حضور محسن مسلمان هافبک ذوب آهن در پرسپولیس از حدود ۲ ماه پیش مطرح شد و در چند نشست ذوب آهنی‌ها با پرسپولیسی‌ها به توافقات خوبی رسیدند اما با توجه به اینکه قرار بود طبق توافقات انجام شده این انتقال با حضور دو بازیکن پرسپولیس در ذوب آهن و مبلغی پول تمام شود اما طرفین پرسپولیسی و اصفهانی در صحبت‌های جدیدشان در خصوص یک مسئله به بن بست خوردند.

ظاهرا با سپری شدن چند جلسه با یکدیگر به توافقات نهایی نرسیدند به همین دلیل حضور محسن مسلمان در پرسپولیس کمی کمرنگ تر شده چون این بازیکن پیشنهادی هم از دو تیم دیگر تهرانی دارد.

در همین زمینه مسلمان به خبرنگار فارس گفت: من فعلا در تمرینات تیم ملی امید هستم، صحبت‌های خوبی هم با پرسپولیسی‌ها داشتیم اما هنوز خودم هم نمی‌دانم می‌خواهد چه اتفاقی بیافتد، من در تصمیم گیری عجله نمی‌کنم.

همچنین هادی نوروزی نیز که این روزها درخواست جدایی از پرسپولیس کرده و حتی دایی نیز با او موافق کرده، در چند مرحله حتی با بازیکنان پرسپولیس خداحافظی هم کرده و با تیم‌هایی مانند نفت، در حال مذاکره است.

رضا محمدی دروازه بان سوم پرسپولیس نیز با مسئولان راه‌آهن مذاکراتی داشته و قرار است تکلیف این بازیکن نیز به زودی مشخص شود.

اما یکی از بازیکنانی که علی دایی نیز روی جذب او بسیار تردید دارد، رضا نوروزی مهاجم نفت تهران است.

پرسپولیسی‌ها با مسئولان نفت صحبت‌هایی را داشته‌اند اما هنوز به توافق نهایی نرسیده‌اند البته این در شرایطی است که جدایی خانزاده، غلامرضا رضایی و میلاد غریبی نیز تقریبا از جمع قرمزپوشان قطعی است. در همین رابطه غریبی گفت: نمی‌دانم تیم و مقصد بعدی من واقعا کجاست، قرار است به من اطلاع دهند تا روی آن فکر کنم.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین