امروز : شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
۱۹:۴۲
کد خبر: ۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۱۵۹۸
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد، ملی‌پوشان فوتبال ایران نباید از تایلند برای خود یک غول بسازند.

افشین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار تایلند - ایران در مرحله انتخابی مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2015 آسیا گفت: فوتبال ایران قوی‌تر و غنی‌تر از فوتبال تایلند است و وقتی ما به جام جهانی صعود کرده‌ایم نباید به این بازی‌های کوچک بپردازیم.

وی ادامه داد: تیم ملی ما باید خود را آماده حضور پرقدرت در جام جهانی کرده و بهتر است به بازی‌های بزرگ‌تر از این فکر کند. نباید فکر خود را مشغول بازی با تایلند کنیم و از این حریف برای خود یک غول بسازیم. این درست است که در فوتبال هر اتفاقی امکان دارد رخ دهد و براساس منطق اصولی و علمی فوتبال باید از تایلند بترسیم اما آنها حریف کوچکی هستند و ما باید به حریفان بزرگ فکر کنیم. ما یک سر و گردن از تایلند بالاتر هستیم و خیلی راحت هم مقابل این تیم نتیجه خواهیم گرفت.

این کارشناس فوتبال کشورمان با بیان اینکه باید از حالا به فکر بازی‌های تدارکاتی بزرگ باشیم، خاطرنشان کرد: تیم ملی بدون شک تایلند را شکست داده و خیلی راحت به جام ملت‌های 2015 آسیا صعود خواهد کرد. دغدغه ما باید حضوری پرقدرت در جام جهانی باشد نه چگونگی حضور در جام ملت‌های آسیا. به عقیده من به جای فکر کردن به این بازی‌ها بهتر است زیربنای فوتبال خود را بسازیم و مشکلات زیربنایی را از بین ببریم.

پیروانی با انتقاد از برخی صحبت‌ها افزود: متاسفانه اکنون فکر خود را مشغول بازی با تایلند کرده و در کارها هم فقط شعار می‌دهیم. بلاتر به ایران آمد و فقط شعار دادیم اما یک کار اصولی انجام نداده و نمی‌دهیم. آمدن بلاتر اتفاق خوبی بود اما به شرطی که از این حضور استفاده کنیم و یک کار اصولی در فوتبال انجام دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: بلاتر به ایران آمد اما حالا که او رفته می‌خواهیم چه کار کنیم؟ باید تیم‌های‌مان را بسازیم و به جای مشغول کردن فکر خود به بازی با تایلند به فکر برگزاری بازی تدارکاتی خوب برای تیم ملی باشیم، چون این تیم می‌خواهد به جام جهانی برود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین