امروز : چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
۰۴:۳۵
کد خبر: ۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۱
تعداد بازدید: ۱۳۴۷
فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام یک باند بین المللی مواد مخدر و کشف یکهزار و 848 کیلوگرم مواد افیونی در این استان خبر داد.

سردار ˈرضا محمدی یگانهˈ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن همکاری با ماموران انتظامی بندرلنگه با اقدامات اطلاعاتی از حمل و انتقال مواد مخدر از سوی یک باند بین المللی از طریق دریا به ساحل شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام تعقیب و مراقبت های نامحسوس موفق شدند محل اصلی انباشت مواد مخدر را شناسایی و دریک عملیات ضربتی هفت نفر از اعضای باند را دستگیر کنند، بیان داشت: در این عملیات یک تن و 818 کیلو تریاک و 30 کیلو حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به توقیف 9 دستگاه خودرو سبک و سنگین متعلق به این باند، یادآورشد: قاچاقچیان قصد انتقال این مواد را به شهرهای مرکزی کشور داشتند که با اشراف کامل پلیس در اقدام خود ناکام شدند.

محمدی یگانه در پایان با اشاره به اینکه پلیس یکی از مهم ترین سازمان ها و تشکیلاتی است که مسوولیت برقراری نظم و امنیت را در جامعه برعهده دارد، بر نقش مشارکت مردمی در ارتقای امنیت اجتماعی تاکید کرد و از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین