امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۱۲:۰۵
کد خبر: ۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۱۵۱۸
در همایش مدیران و مسئولین بنیاد تعاون سپاه عتوان شد
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه یک نسخه جهادی از سرچشمه عاشورا است که با بهره‌گیری از این الگوی کامل توانسته انسان‌هایی مومن و ولایی را در عین جوانی وارد عرصه و میدان جهاد کند.
به­گزارش«.مدّاح نیوز.»؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در همایش مدیران و مسئولین بنیاد تعاون سپاه اظهار داشت: عاشورای حسینی نمایانگر تمامی فضیلت‌ها در کامل‌ترین شکل ممکن است.

وی با تاکید بر پیوند سپاه به عنوان نهادی انقلابی با عاشورا و نهضت حسینی گفت: سپاه یک نسخه جهادی از سرچشمه عاشورا است که با بهره‌گیری از این الگوی کامل توانسته انسان‌هایی مومن و ولایی را در عین جوانی وارد عرصه و میدان جهاد کند.

در مدت برگزاری همایش مدیران و مسئولین بنیاد تعاون سپاه، مهندس فتاح مدیر عامل بنیاد تعاون، سردار قریشی معاون نظارت و تایید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سردار عبداللهی جانشین معاون بهداشت و درمان سپاه و حجج الاسلام بهرامی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح و پیشوایی از اساتید اخلاق به سخنرانی و ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود در موضوع پیشگیری از جرائم و تخلفات پرداختند.

گفتنی است با توجه به تقارن برگزاری همایش مدیران و مسئولین بنیاد تعاون سپاه با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)سخنرانان و مدعوین در خصوص تاثیر فرهنگ عاشورا در نقش آفرینی و رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخن پرداختند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین