امروز : پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
۰۰:۰۹
کد خبر: ۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۱۵۳۴
مدیر تیم‌های ملی بسکتبال گفت: می‌دانم بازیکن سرباز مهرام با مشکل مالی مواجه است و ما هم هر کاری از دست‌مان برآمد برای او انجام دادیم.

در مورد امیر صدیقی بازیکن مهرام که به ناچار و به دلیل مشکل سربازی از این تیم جدا شد و به نیروی زمینی رفت، گفت: به دلیل آنکه خودش درخواست کمک کرده و گفته بود مشکل مالی دارد و رفتنش به نیروی زمینی برای آینده‌اش بد می‌شود، ما هم هر کاری از دست مان برآمد برایش انجام دادیم، اما نشد.

وی ادامه داد: روز گذشته جلسه ای در همین خصوص برگزار شد و سرهنگ حسن پور رئیس تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش با اصرار اعلام کرد که این بازیکن به عنوان سرباز باید در نیروی زمینی بازی کند و به او احتیاج داریم.

مشحون عنوان کرد: صدیقی یکی از بازیکنانی است که خودم کشف کردم و مهرام هم آن را جذب کرد. می‌دانم که این بازیکن با مشکل مالی روبرو است و بنیه مالی قوی هم ندارد. او دوست داشت در مهرام بماند و از این طریق امرار معاش کند، اما به هرحال قانون نیروهای مسلح این بود که بازیکن سرباز باید در تیم نظامی بازی کند.

وی در خصوص اینکه چرا با این وضعیت بازیکنان سرباز دانشگاه آزاد در این تیم ماندنی شدند، گفت: آنها طبق توافقی که داشتند، مجوز ادامه همکاری با دانشگاه آزاد را گرفتند و فدراسیون هم نمی‌تواند در این مسائل ورود کند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین