امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۰۵:۲۸
کد خبر: ۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۱۱۶۸
عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس:
عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که برای ملت و دولت فرانسه جای تاسف دارد که «لوران فابیوس» وزیر امور خارجه این کشور به جای تامین منافع ملی کشورش به دنبال منافع رژیم صهیونیستی است

«وزیر امور خارجه فرانسه از سیاست های این رژیم اشغالگر دنباله روی می کند.

وی به مخالفت فابیوس در مذاکرات ژنو اشاره کرد و اظهارداشت: مخالفت فرانسه در مذاکرات وزیر امور خارجه ایران با گروه 1+5 می تواند یک سناریوی از پیش طراحی شده باشد که با هماهنگی آمریکا اجرا شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: اعضای گروه 1+5 اگر می خواهند مذاکرات با ایران به نتیجه برسد باید حقوق هسته ای این کشور را به رسمیت بشناسند.

آصفری تصریح کرد: غرب باید از فرصت دیپلماسی ایران که با عنوان سیاست نرمش قهرمانانه مطرح شده است، استفاده کند که در غیر این صورت، ایران سیاست های خود را تغییر خواهد داد.

نماینده مردم اراک در مجلس خاطرنشان کرد: اگر روند مذاکرات به نتیجه نرسد و کارشکنی ها و زیاده خواهی های غرب ادامه یابد، قطعا روند مذاکرات به تعلیق در می آید.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: برخی اعضای 1+5 منافع رژیم صهیونیستی را دنبال می کنند، اما باید بدانند تلاش های آنها به نتیجه نمی رسد و ایران توجهی به این سیاست ها ندارد.

آصفری همچنین گفت: تنها راه بُرد غربی ها نشستن پای میز مذاکرات است و راهی به جز گفت و گو وجود ندارد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین