امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
۲۲:۲۰
کد خبر: ۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۱۰۳۵
لاریجانی در پیامی به یادواره‌ شهدای 97 شهید بخش گچی ایلام:
رئیس مجلس در پیامی به یادواره‌ شهدای 97 شهید والامقام بخش گچی استان ایلام اعلام کرد: به یقین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان‌های شهدا و ایثارگران، بزرگترین منبع فرهنگی است که انقلاب را از آسیب‌ دشمنان مصون می‌دارد.

به نقل از اداره اخبار مجلس شورای اسلامی، رئیس مجلس شورای اسلامی به یادواره‌ شهدای 97 شهید والامقام بخش گچی شهرستان ملکشاهی استان ایلام پیام صادر کرد که متن کامل آن به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

تاریخ پرافتخار ملت ایران آمیخته با رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنان و جوانان پرشوری است که با همت و غیرت خویش لحظات ناب و سرشار از معنویت و سرافرازی را به وجود آوردند.

مردم شجاع رزمنده و قهرمان پرور شهرستان ملکشاهی در دوران دفاع مقدس جلوه‌‌گاه رشادت غیور مردان و شیرزنانی بود که عزتمندی و سرافرازی امروز ره توشه جهاد دیروزشان بود.

درود بی‌پایان بر شهدا و ایثارگرانی که در سایه هدایت قرآن و عترت و با سلاح ایمان، غیرت و شجاعت، حسین‌گونه در برابر متجاوزگران کوردل ایستادند و درس پایداری و ایثار را به نسل‌های بعدی و آیندگان آموختند. سلام خداوند بر رهروان واقعی مکتب شهادت که با الهام از سیرت سید و سرور شهیدان امام حسین (ع) راهی را برگزیدند که نه تنها خود به سعادت و کمال رسیدند، بلکه چون کهکشانی نورانی راهنمای سایر انسان‌های آزاداندیش شدند.

درود بر عاشقان کوی شهادت که مجدانه در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوشیدند و با برگزاری یادواره شهدای بخش گچی فضای استان ایلام را، در ایام حزن و اندوه آل‌الله به شمیم معنوی آن اسوه‌های ایمان و ایثار که در پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی جان خود را فدا کردند معطر کرده‌اند.

به یقین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان‌های شهدای والامقام و ایثارگران عزیز، بزرگترین منبع فرهنگی است که انقلاب اسلامی و میهن اسلامی عزیزمان را از آسیب‌ متجاوزان و دشمنان نظام و انقلاب مصون خواهد نگه داشت.

اینجانب ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران و مسئولان استان، مدیران و جوانان برومند بخش گچی که با برگزاری این محفل نورانی تداوم‌بخش راه سرخ شهیدان پاکشان هستند و در این راه معنوی تلاش می‌کنند تجلیل خود را به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مردم شهیدپرور استان عرضه می‌‌دارم و امیدوارم در سایه الطاف خداوند متعال و با الهام از فرامین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موفق و مؤید باشید.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین