امروز : چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
۱۲:۳۷
کد خبر: ۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۱۱۰۲

hamid forootan-5-7-1.jpg

رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به یادواره 97 شهید والامقام بخش گچی شهرستان ملکشاهی استان ایلام، یاد و خاطره این شهدا را گرامی‌داشت

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، در متن پیام علی لاریجانی آمده است: " تاریخ پرافتخار ملت ایران آمیخته با رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنان و جوانان پرشوری می‌باشد که با همت و غیرت خویش لحظات ناب و سرشار از معنویت و سرافرازی را به وجود آوردند. مردم شجاع رزمنده و قهرمان پرور شهرستان ملکشاهی که در دوران دفاع مقدس جلوه‌گاه رشادت غیورمردان و شیرزنانی بود که عزتمندی و سرافرازی امروز ره توشه‌ی جهاد دیروزشان بود.

درود بی‌پایان بر شهدا و ایثارگرانی که در سایه هدایت قرآن و عترت و با سلاح ایمان، غیرت و شجاعت حسین‌گونه در برابر متجاوزگران کوردل ایستادند و درس پایداری و ایثار را به نسل‌های بعدی و آیندگان آموختند. سلام خداوند بر رهروان واقعی مکتب شهادت که با الهام از سیرت سید و سرور شهیدان امام حسین(ع) راهی را برگزیدند که نه تنها خود به سعادت و کمال رسیدند بلکه چون کهکشانی نورانی راهنمای سایر انسان‌های آزاداندیش شدند.

درود بر عاشقان کوی شهادت که مجدانه در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوشیدند، و با برگزاری یادواره شهدای بخش گچی فضای استان ایلام را، در ایام حزن و اندوه آل‌الله به شمیم معنوی آن اسوه‌های ایمان و ایثار که در پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی جان خود را فدا کردند معطر نموده‌اند.

به یقین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان‌های شهدای والامقام و ایثارگران عزیز، بزرگترین منبع فرهنگی است که انقلاب اسلامی و میهن اسلامی عزیزمان را از آسیب متجاوزان و دشمنان نظام و انقلاب مصون خواهد نگه داشت.

اینجانب ضمن تقدیر از دست اندرکاران و مسوولان استان، مدیران و جوانان برومند بخش گچی که با برگزاری این محفل نورانی تداوم بخش راه سرخ شهیدان پاکشان می‌باشند و در این راه معنوی تلاش می‌کنند تجلیل خود را به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مردم شهید پرور استان عرضه می‌دارم و امیدوارم در سایه الطاف خداوند متعال و با الهام از فرامین حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موفق و موید باشید."

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین