امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۱۰۷۲

وندی شرمن» که بلافاصله بعد از پایان مذاکرات هسته‌ای راهی فلسطین اشغالی شد، گزارش دقیقی را از آنچه در ژنو گذشته، به مقامات اسرائیلی ارائه کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» امروز با اشاره به سفر «وندی شرمن» معاون وزارت خارجه و نماینده ارشد آمریکا در مذاکرات هسته‌ای به فلسطین اشغالی، نوشته است وی گزارش دقیقی از آنچه در مذاکرات اخیر در ژنو رخ داده را به مقامات اسرائیلی ارائه کرده است.

دور تازه مذاکرات هسته‌ای بامداد روز یکشنبه به پایان رسید. در پایان این مذاکرات طرفین علیرغم گزارش‌های منتشر شده، به دلیل آنچه در برخی گزارش‌ها مخالفت‌های فرانسه خوانده شد، نتوانستند به توافق برسند.

بلافاصله بعد از پایان این دور از گفت‌وگوها، شرمن مطابق معمول برای گزارش‌دهی در مورد مذاکرات راهی فلسطین اشغالی شد.

شرمن و هیئت همراهش در این سفر با «یوسی کوهن» مشاور جدید امنیت داخلی اسرائیل و مقامات وزارت جنگ، وزارت خارجه و جامعه اطلاعاتی رژیم‌صهیونیستی دیدار کرده است.

هاآرتص در این مورد نوشته است: او (شرمن) گزارشی دقیق و با جزئیات در مورد مذاکرات با ایران و شکاف‌هایی که از حصول توافق جلوگیری کرد، به همتایان اسرائیلی‌اش ارائه داده است.

هیئت آمریکایی در دیدار با مقامات اسرائیلی به آن‌ها اطمینان داده‌اند که کاهش تحریم‌های ایران اندک است و به فروپاشی شبکه تحریم‌ها منجر نمی‌شود. این مقامات معتقدند موقت بودن لغو تحریم‌ها (برای یک بازه زمانی 6 ماهه)، شرکت‌های بین‌المللی را همچنان از معامله با ایران بازمی‌دارد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی بارها با هرگونه کاهش در تحریم‌های ایران مخالفت کرده و گفته است برداشته شدن هریک از تحریم‌ها، تمام رژیم تحریم‌های ایران را از هم می‌پاشد.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین