امروز : دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 29
۱۴:۴۶
کد خبر: ۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۱۲۱۷
تهران- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر حرفه ای شدن هنر عکاسی و ضرورت توجه به نیازهای علمی عکاسان تصریح کرد: باید دانشگاه های ما از تجربیات میدانی عکاسان در جهت ارتقای دانش عکاسی در کشور استفاده کنند.

به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله « اکبر هاشمی رفسنجانی» روز یکشنبه در دیدار هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات عکاسی را کاری مهم و نیاز جامعه دانست و متذکر شد «عکاسان لحظات تاریخی و ماندنی را ثبت می کنند».

آیت الله هاشمی رفسنجانی با یادآوری جمله معروف «مطبوعات رکن چهارم دمکراسی هستند»، گفت: عکس در روزنامه ها علاوه بر این که باعث افزایش جاذبه های تصویری می شود، سند متن خبر و گزارش خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: بی مهری ها و برخوردهای تنبیهی با فعالان مطبوعاتی اگر تخصصی نباشد و برخاسته از اختلافات سلیقه ای باشد، مخلّ امنیت شغلی خواهد بود.

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات در این دیدار گزارشی از بی مهری هایی که طی سال های گذشته در حق روزنامه نگاران و عکاسان خبری شده، ارایه کردند.

بر اساس گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در آغاز این دیدار، کاووس صادقلو رئیس هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان گزارشی از آمار، نیازها و آینده کاری عکاسان ارائه کرد.

وی اعلام کرد که این انجمن با 136 نفر عضو اصلی و 170 نفر عضو که بیشتر دانشجویان رشته عکاسی هستند، تأسیس شده است.

صادقلو همچنین گزارشی از اهداف و برنامه های این انجمن ارائه و کرد و خواستار مساعدت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای رفع مشکلات این انجمن هنری شد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین