امروز : شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
۰۸:۳۱
کد خبر: ۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۱۴۰۷
حجت الاسلام سلیمی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی انتصابات اخیر وزارت علوم در جلسه این کمیسیون با حضور دو تن از معاونان این وزارتخانه خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی  با اشاره به تشکیل جلسه امروز کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه امروز وزیر اطلاعات به دلیل مشغله کاری نتوانست در این کمیسیون حضور پیدا کند و به جای ایشان دو نفر از معاونین این وزارتخانه مربوط به بخش استعلامات در جلسه امروز برای پاسخگویی به نمایندگان حضور یافتند.

وی افزود: البته قرار بر این شد تا در جلسه یکشنبه هفته آینده این کمیسیون نیز شخص وزیر اطلاعات حضور پیدا کند و توضیحاتی را ارائه دهد.

نماینده مردم محلات ادامه داد: در این جلسه برخی از نگرانی‌های دوستانه در خصوص صلاحیت انتصاب برخی افراد به سمت‌های وزارت علوم مطرح شد چرا که این قضیه با امنیت ملی کشور گره خورده است.

سلیمی گفت: در این جلسه مشخص شد در خصوص برخی از افراد از این وزارتخانه استعلاماتی صورت گرفته است در مورد برخی از انتصابات جواب این استعلامات منفی بوده است و در مورد برخی دیگر نیز استعلامی به هیچ عنوان صورت نگرفته است.

وی افزود: دوستان نگرانی‌های خود را در این رابطه ابراز کردند که قرار شد توضیحات بیشتری ارائه شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کنار این بحث‌های جامعی نیز درباره بازگشت برخی از دانشجویان ستاره‌دار به دانشگاه‌ها، و همچنین فعالیت تشکل‌های دانشجویی صورت گرفت.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین