امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۰۱:۰۶
کد خبر: ۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۴۱۵۹
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با محکومیت جنایت اخیر عربستان:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایت آل‌سعود در اعدام هشتاد و یک نفر از مردم مظلوم عربستان را محکوم کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایت آل‌سعود در اعدام هشتاد و یک نفر از مردم مظلوم عربستان را محکوم کرد.

به­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:


«بِسمِ‌اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ»

«مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا»


جنایات بزرگ و حملات وحشیانه علیه مسلمانان توسط عربستان سعودی در خارج از کشور از جمله  در یمن قهرمان و مقاوم  و قتل عام  و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم و بی‌گناه عربستان به بهانه‌های واهی و پوچ، زنگ خطر پاشیده شدن  شالوده‌های کثیف و ارتجاعی رژیم مستبد، کودک‌کش و دست‌نشاندۀ آل سعود است.
جای شگفتی ندارد که نظام جنایتکار آل سعود ۸۱ بی‌گناه از جمله بیش از ۴۰ نفر از شیعیان این کشور و تعدادی از مبارزین یمنی را در یک روز به اتهام واهی اقدامات تروریستی اعدام کند زیرا این نظام از آغاز براساس سیاست وحشی‌گری بنا شده  است.
شاهزادگان سراسر وابسته و خاندان آل سعود بر ارتکاب جنایاتی که ناقض اساسی‌ترین موازین اسلام  و حقوق بشر است، اصرار داشته  و مورد حمایت رژیم تروریست‌پرور آمریکای ام‌الفساد و هم‌پیمان صهیونیست‌ها که همواره از نگاه همین دولت‌های مستکبر؛ گاو شیرده آنان تلقی شده با انگ تروریست زدن به جوانان انقلابی یمنی و از سویی جوانان شیعه عربستانی؛ آنان را اعدام کرده و این در حالی است که تروریسم بخشی از ساختار نظام سعودی است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن محکوم‌کردن شدید این جنایت وقیحانه؛ معتقد است، چنین جنایاتی جز با خواست و چراغ سبز  دولت مستکبر آمریکا و صهیونیست خون آشام انجام نمی‌شود و از همه آزادگان و آزاداندیشان جهان و سازمان‌های بین‌المللی به‌ویژه سازمان‌های مدافع حقوق‌بشر می‌خواهد تا با محکوم کردن این اقدام، از مردم عربستان، به خصوص شیعیان مظلوم این کشور و مردم بی‌گناه یمنی در مقابل توحش و کشتار آل‌سعود حمایت کرده و این جنایت کثیف را محکوم نمایند.

نویسنده : ابوالفضل محبی

منبع: ایسنا
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین