امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۰۵:۳۱
کد خبر: ۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۶۸۹۴
واکنش رئیس پلیس پایتخت به هول دادن افراد مسن در مراکز واکسیناسیون
سردار رحیمی؛ پلیس فقط مسئولیت برقراری و نظم این گونه مراکز را بر عهده دارد. وحال ممکن است مأموری اشتباهی کند و ما حتما برخورد می کنیم. همچنین اگر جسارتی به کسی شده است عذرخواهی می کنم.


به­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در جریان دومین مرحله طرح ظفر  پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در سال  1400 گفت: گل و مشتقات گل میزان تخریبی زیادی دارد و بیشترین موادی است که در تهران وجود دارد.

او در خصوص خرید فروش مواد مخدر افراد و قاچاق آن افزود: مشکلات خانوادگی و درگیری های خانوادگی باعث می شود برای افراد چنین مواردی رخ دهد.

سردار رحیمی درباره انتشار تصاویری مبنی بر هول دادن افراد مسن در یکی از مراکز واکسینه گفت: ماموران نیروی انتظامی در موضوع کرونا تلاش های زیادی را انجام دادند  و وظیفه آن ایجاد  نظم است.

او با بیان اینکه در این مراکز ممکنه است مامور اشتباهی انجام دهد  و مردم عزیز بدانند در طول این دو سال وجود کرونا هزاران خدمات از سوی پلیس انجام شده، گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی کنترل اصناف، طرح مراقبت از نگهداری واکسن و حمل آن از وظایف پلیس بود

او در پایان اظهار کرد: پلیس مسئولیت برقراری و نظم این مراکز را بر عهده دارد و ممکن است مأموری اشتباهی کند و حتما برخورد می کنیم همچنین اگر جسارتی به کسی شده است عذرخواهی می کنم.

منبع: برنا
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین