امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۴:۴۴
کد خبر: ۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۰۶۲۰
غلامعباس بهرامی نیا عنوان کرد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از خسارت ۶۴۵ میلیارد تومانی سیلاب به زیرساخت‌های جاده‌ای استان خبرداد.

به­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ غلامعباس بهرامی نیا، در گفت‌وگویی با اشاره به برآوردهای انجام‌گرفته در خصوص خسارت‌های سیلاب به جاده‌های استان اظهار کرد: بر اساس برآوردهای اولیه انجام‌گرفته از خسارت سیلاب، حدود ۶۴۵ میلیارد تومان به زیرساخت‌های جاده‌ای استان از جمله جاده‌ها و ابنیه فنی خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه قبل از فروکش کردن کامل آب امکان برآورد نهایی خسارت وجود ندارد، افزود: آب باید از جاده‌ها خارج شود تا برآورد دقیق‌تری صورت بگیرد و بتوان در این خصوص اظهار نظر دقیق و کامل کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه در سیلاب خوزستان کمتر از ۱۰ پل تخریب شدند، تصریح کرد: در سیلاب‌هایی که تاکنون شاهد بودیم، استان خوزستان کمترین تخریب پل‌ها را داشته است و علی رغم حجم بالای بارندگی‌ها، روان‌آب‌ها، سیلاب‌ها و آب‌های رهاسازی شده خسارت کمی به این ابنیه وارد شده است.

بهرامی نیا ادامه داد: اینکه شاهد کمترین تخریب پل‌ها در خوزستان بوده‌ایم و آب به خوبی از زیر این پل‌ها عبور کرده، به دلیل آن است که تنقیه پل‌ها و پاکسازی حریم رودخانه‌ها به خوبی صورت گرفته است و در این زمینه کمترین میزان تخریب پل را در خوزستان داشتیم.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ ابنیه فنی در مسیرهای خوزستان دچار آسیب شده‌اند و نیاز به تعمیر دارند، گفت: پس از فروکش کامل آّب در مناطق مختلف می‌توانیم نسبت به ترمیم و یا بازسازی بخش‌هایی که دچار آسیب زیادی شده‌اند اقدام کنیم.

منبع: ايسنا
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین