امروز : شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
۰۳:۱۳
کد خبر: ۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۱۲۰۷
در دیدار رئیس کل دادگستری خراسان رضوی و مسئولان آموزش و پرورش خراسان رضوی:
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت:آموزش صحیح می تواند نقش بسزایی در رشد اخلاقی و توسعه علمی جامعه ایفا کند از این رو مسئولان و برنامه ریزان کلان باید به این مهم به صورت ویژه توجه نمایند.

به گزارش مداح نیوز از مشهد مقدس حجت الاسلام علی مظفری ظهر دوشنبه در دیدار با مدیر کل و مسئولان آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهارکرد:نقش معلمان در زمینه فرهنگ سازی با محوریت دین مداری و قانون مندی بسیار مهم بوده و در فرآیند مستمر آموزش و پرورش در جامعه باید به اخلاق و ترویج فرهنگ ایثار، گذشت و نگاه مهربانانه تأکید شود.

وی افزود: مدارس و مراکز آموزشی ما باید به جایگاهی برسند که یک فرد را از هر لحاظ برای ورود به زندگی اجتماعی آماده کرده و در این زمینه ارائه آموزش های مدنی و حقوق شهروندی در قالب های جذاب و متد علمی به ویژه برای کودکان بسیار مهم است.

 حجت الاسلام مظفری بیان کرد: تأسی به نگاه خلاقانه شهید مطهری در تبیین مبانی آموزشی و اخلاقی برگرفته از تعالیم اسلامی می تواند به عنوان الگو اساتید و معلمان ما قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی نقش نهاد آموزش و پرورش را در تمام جوامع به ویژه جامعه اسلامی بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: آموزش صحیح می تواند نقش بسزایی در رشد اخلاقی و توسعه علمی جامعه ایفا کند از این رو مسئولان و برنامه ریزان کلان باید به این مهم به صورت ویژه توجه نمایند.


آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین