امروز : شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
۰۷:۱۰
کد خبر: ۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
تعداد بازدید: ۱۵۳۸
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد خبر داد:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از اجرای طرح تاکسی آسمانی با مشارکت خیران تاکسیران مشهدی خبر داد.
به گزاش سرویس اجتماعی مداح نیوز، مهدی علوی‌مقدم با بیان این مطلب، گفت: طرح تاکسی آسمانی با هدف شناسایی و ساماندهی تاکسیرانان خیر مشهدی و سرویس‌دهی رایگان به بیماران، معلولان و سالمندان کم‌توان مالی این شهر به مرحله اجرا درآمده است.
وی با اشاره به سرویس‌دهی رایگان تعدادی از تاکسیرانان خیر مشهدی به بیماران دیالیزی نیازمند، توضیح داد: سرویس‌دهی روزانه و با همکاری بیمارستان فوق تخصصی منتصریه به صورت هفته‌ای یک سرویس رفت و برگشت انجام می‌شود. 
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد به سرویس‌دهی به معلولان و سالمندان اشاره کرد و افزود: این سرویس‌دهی ویژه زیارت حرم مطهر، گشت و گذار در پارک و رفتن به سینما به صورت یک روز در هفته صورت می‌گیرد.
علوی‌مقدم در خصوص تعداد تاکسی‌های آسمانی که تاکنون در این طرح مشارکت کردند، اظهار کرد: تاکنون 35 تاکسی برای 10 بیمار دیالیزی و30 معلول و سالمند ساماندهی شده است.
وی به سرویس‌دهی حدودا 700 نفر ساعت در هفته اشاره کرد و گفت: این سرویس‌دهی به صورت رایگان، خیرخواهانه و خودجوش انجام می‌پذیرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: سرویس‌دهی به فرزندان زندانیان نیازمند جهت عیادت والدین بصورت خودجوش، سرویس‌دهی صلواتی به زائران پیاده آقا امام رضا (ع) در ایام چهل و هشتم از محل اسکان تا حرم مطهر در وقت نماز و سرویس‌دهی امدادی به زائران پیاده بیمار از ورودی شهر در این راستا قابل ذکر است.
علوی‌مقدم با اشاره به سرویس‌دهی صلواتی تاکسیرانان، بیان کرد: تعداد 100 تاکسی سمند و ون به عزاداران در شب‌های قدر خدمت‌رسانی خواهند کرد.
وی با اشاره به برنامه‌های آینده این سازمان، توضیح داد: تلاش برای توسعه سرویس‌های خیرخواهانه با مشارکت بیشتر تاکسیرانان خدوم مشهد به بیماران دیالیزی بیمارستان‌های دیگر و بیماران سرطانی و مشارکت در برنامه‌های اجتماعی معلولان و افراد کم‌توان جسمی از طریق سرویس‌دهی در مراسمات و بازدیدها در دستور کار قرار دارد.
گفتنی است که تعدادی از این عزیزان به صورت خودجوش وحتی مخفیانه خدماتی در آسایشگاه ایتام و معلولین جسمی و ذهنی انجام می‌دهند و تهیه و توزیع غذای گرم به زائران و ادای نذر در سرویس‌دهی مستمر به افرادی که قصد زیارت حرم مطهر رضوی دارند از جمله اعمال خیرخواهانه تاکسیرانان مشهد است.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین