امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید: ۱۴۹۱
حجت الاسلام مظفری در جلسه شورای معاونین دادگستری خراسان رضوی مطرح کرد
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: هفته قوه فضائیه فرصتی مناسب برای بازگو کردن خدمات انجام شده دستگاه قضائی به افکار عمومی است

 به گزارش مداح نیوز از مشهد مقدس، حجت الاسلام علی مظفری صبح پنج شنبه در جلسه شورای معاونین دادگستری استان خراسان رضوی اظهار کرد: اطلاع رسانی از خدمات ارائه شده توسط دستگاه قضایی در تمامی ایام سال و بویژه در هفته قوه قضائیه باید به شکل مطلوبی صورت پذیرد.

وی افزود: یاد وخاطره شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهدای قوه قضائیه و معمار دستگاه قضایی شهیدمظلوم آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش باید امسال به طور ویژه گرامی داشته شود و  ایام هفته بزرگداشت قوه قضائی فرصت  مناسبی برای بازگو کردن و ارائه بخشی از خدمات انجام شده دردستگاه قضایی به افکار عمومی است.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی گفت: یکی از مهمترین ویژگی های شهید مظلوم  آیت الله دکتربهشتی ژرف بینی و آینده نگری وی به ویژه در تلفیق قوانین عرفی و مبانی شرعی بود.

مظفری ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف و به ویژه سالهای اخیرمبنی بر امید بخشی به مردم، این نکتهبسیار مهم در زمینه اطلاع رسانی باید در عین صحت و دقت در گفتارمورد توجه مسئولان محترم قضایی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: علی رغم  کمبود نیروی انسانی در مجموعه قضایی به ویژه در بخش اداری و با وجود ورود بیش از یک و نیم میلیون پرونده به دادگستری استان با تلاش و کار مضاعف همکاران محترم قضایی و اداری شاهد ارائه حجم مطلوبی از خدمات حقوقی و قضایی به شهروندان محترم بودیم و انشاء الله در سال جاری نیز با مد نظر قرار دادن سیاستهایتوسعه قضایی این روند مثبت استمرار خواهد یافت.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین